EnglishAAA

Ügyfél-elégedettségi felmérés

Együtt minden könnyebb

A CIB Bankban mélyen hiszünk abban, hogy az ügyfélkapcsolatok minősége, valamint ügyfeleink bizalma és megbecsülése olyan értékek, amelyeket elkötelezetten védenünk és ápolnunk kell.

Éppen ezért megalkottuk a „100% figyelem” programot, amelynek célja, hogy még jobban megismerjük ügyfeleink bankunkról alkotott képét. Tisztában vagyunk azzal, hogy mennyire fontos meghallgatni és megérteni ügyfeleinket annak érdekében, hogy folyamatosan emelhessük szolgáltatásaink színvonalát.

A program keretében minden ügyfelünknek – így Önnek is – az eddigieknél is több lehetőséget biztosítunk arra, hogy megossza véleményét a bankunk által nyújtott szolgáltatások minőségéről.

A program részeként véletlenszerű statisztikai mintavétellel kiválasztott ügyfeleinket – talán éppen Önt is – éves rendszerességgel telefonon is fel keressük, hogy egy célzott ügyfél-elégedettségi kutatás keretében is pontosíthassuk a javítandó szolgáltatások körét.

Fontos, hogy a telefonos beszélgetés során semmilyen körülmények között nem kérünk konkrét információt Öntől többek között az alábbiakról:

    • az Ön hitelkártyaszáma vagy bankszámlaszáma
    • befektetéseinek összege vagy típusa
    • jelzáloghitelei vagy személyi hitelei (amennyiben rendelkezik
      ilyenekkel)
    • bevételi forrásai, személyes vagyona
    • személyes vallási vagy politikai meggyőződése, vásárlási szokásai
      stb.

A telefonos felmérést telefonos munkatársunk készíti.
Amennyiben bármilyen kétsége merülne fel a kérdező személyével kapcsolatban, kérjük, keresse a (+36 1) 4 242 242-es számon CIB24-es munkatársunkat, ahol minden szükséges információt megtudhat a programról. A kapott információkat a legteljesebb mértékben bizalmasan kezeljük, Önnek a válaszaiból hátránya nem származhat, mert az adatokat kizárólag összevontan értékeljük.

Kérjük, megkeresésünkkor szánjon ránk néhány percet értékes idejéből, hiszen véleménye hozzásegít bennünket ahhoz, hogy ügyfeleinknek – ily módon az Önnek is – nyújtott szolgáltatások, illetve termékek színvonalát javítsuk.

Előre is köszönjük szíves együttműködését!