EnglishAAA

Minősített Call Center díjat kapott a CIB

A CIB24 2010 után 2012-ben ismét elnyerte a GFK Hungária "Minősített Call Center" díját.

A díjhoz kapcsolódó logó használatát csak azon cégek kaphatják meg, amelyeknek telefonos ügyfélszolgálata egyenletesen magas színvonalú ügyfélkiszolgálást biztosít, azaz folyamatosan iparági átlag feletti teljesítményt nyújt. 

Az évente meghirdetett verseny résztvevőinek objektív szempontok szerinti értékelését egy ügyfélkezelés alapú kutatás biztosítja. Az úgynevezett mistery shopping (próbavásárlás) módszer keretében a GFK szakemberei 100 db próbahívást bonyolítanak le, majd mérik és kiértékelik a hívások eredményeit ágazatonként és pályázónként. A próbahívások során vizsgálják többek között,

  • az általános ügyintézést,
  • a panaszkezelést,
  • probléma megoldást,
  • bejövő értékesítést
  • és kimenő hívásokat.

Call centerünk ügyfélkezelés és problémamegoldás kategóriákban nevezett 2012-ben, mindkét kategóriában sikerült teljesítenie a minősítéshez szükséges feltételeket.