EnglishAAA


eCommerce, az internetes bankkártya elfogadási szolgáltatás

 

Az eCommerce olyan piaci lehetőséget teremt az elektronikus kereskedelem világában, amely gyakorlatilag megszünteti a tér és idő korlátait. A vásárlók bárhonnan, bármikor elvégezhetik vásárlásaikat, időt, pénzt takarítva meg. A kereskedők válláról lekerülnek az üzlethelyiségek, irodák fenntartásának költségei, így képessé válnak arra, hogy áraikat csökkentve jelentős piaci előnyhöz jussanak.


Mi az eCommerce szolgáltatás?

Interneten keresztüli bankkártyás fizettetés lehetőségének biztosítása azon cégek számára, akik kereskedelmi tevékenységüket az interneten keresztül kívánják végezni. A CIB Bank az eCommerce szolgáltatással a vevő és kereskedő közötti online pénzáramlás biztosítását és ennek biztonságos lebonyolítását végzi.

  • Ismerje meg!
  • Előnyei
  • Elfogadott kártyatípusok
  • Igényelje most!

Kinek ajánljuk?

  • Devizabelföldi gazdasági társaságoknak (Bt., Kkt., Kft., Zrt, Nyrt.)
  • Nonprofit szervezeteknek,
  • Egyéni vállalkozók részére,
  • Egyéni cég részére.

 

A szolgáltatás jellemzői:

  • forint és euró alapú fizetés és elszámolás a CIB Banknál vezetett bankszámlán,
  • a szolgáltatás beindításával kapcsolatos üzleti tanácsadás és folyamatos technikai támogatás,
  • többnyelvű, felhasználóbarát banki fizetőoldal (jelenleg elérhető nyelvek: magyar, angol, német, francia, spanyol, olasz, portugál, cseh, lengyel, román, szlovák),
  • biztonságos tranzakció (kártyaadatok megadása 256 bit TLS eljárással titkosított banki fizetőoldalon),
  • tranzakcióval kapcsolatos műveletek (visszatérítés, részvisszatérítés),
  • Elektronikus kivonat a kereskedői elszámolásokról Business Terminál programban
  • Tranzakciók összegének naponta egyszer történő jutalékkal csökkentett jóváírása.


 

Biztonság

A CIB Bank által nyújtott biztonságos bankkártyás fizetését alkalmazó webáruházakban ún. háromszereplős (webáruház-vásárló-bank) eljárással történik a tranzakció. A biztonságot a vásárlótól bekérendő adatok szétválasztása alapozza meg. Ennek jellemzője, hogy a tranzakciót minden esetben a vásárló kezdeményezi a webáruház oldaláról, melyen a megrendeléssel kapcsolatos információkat adja meg, a fizetéshez szükséges kártyaadatokat pedig kizárólag a bank VeriSign tanusítvánnyal ellátott, 256 bites TLS titkosítással rendelkező biztonságos fizetőoldalán adja meg. A banki fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal. A fizetés befejeztével a vásárló visszatér a kereskedő honlapjára, ahol a kereskedő a vásárlás eredményét jeleníti meg. Háromszereplős eljárással történő fizetés során a vásárló minden egyes alkalommal átkerül a bank fizetőoldalára, a webáruháznak nincs lehetősége automatikusan megterhelni a vásárló kártyáját.


 

Fejlesztésben partnereink

Üzemeltető a CIB Bank szempontjából az a jogi személy, jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, vagy más szervezet aki az internetes áruház/bolt működésének technikai hátterét biztosítja, lehetővé téve ezzel az interneten történő áru vagy szolgáltatás értékesítését a Kereskedő számára, illetve kifejezetten a CIB Bank kártyás fizetés rendszer illesztését végzi. Amennyiben Ön nem saját erőforrásból, hanem külső partnerrel kívánja kifejlesztetni a CIB Bank kártyás fizetési modulját, úgy a CIB Bank technikai integrációra rugalmas, gyors illesztést biztosító partnereket ajánl.


Partnereink:

www.transgate.hu

www.bigfish.hu/eshop
www.paymentgateway.hu

webáruház, webshop

www.webshopexperts.hu

www.netgo.hu

www.iwebshop.hu

www.hedz.hu

 


Telepíthető modulok:

osCommerce webáruházhoz:

Kész bankkártya modul osCommerce webáruházhoz


www.xpkiller.hu/cib_bankkartya_modul




A bankkártyás fizetés előnyei a kereskedő számára:

    • a tranzakció azonnali, valós időben történő visszaigazolása,
    • tervezhetőbb pénzügyi események,
    • elektronikusan nyomon követhető fizetések,
    • on-line fizetéssel azonnal igénybe vehető on-line szolgáltatás,
    • vonzó marketinglehetőség,
    • a kereskedő mellett a vevőnek is számos szempontból előnyös az online fizetés. Olvassa el e-kereskedelem és on-line fizetésről szóló írásunkat >>

Elfogadott kártyák típusok

Bankunk internetes fizetési rendszere a MasterCard illetve a VISA termékcsaládba tartozó bankkártyákkal végzett tranzakciókat számolja el. A vásárlásra alkalmas bankkártyák közül interneten az alábbiakkal lehet tranzakciót kezdeményezni:

  • MasterCard
  • Maestro
  • VISA
  • VISA Electron, melynek interneten történő használata a kibocsátó banktól függ. A kibocsátó bank határozhatja meg, hogy engedélyezi-e a kártyát internetes, úgynevezett 'Cnp'-'Card not present' típusú tranzakciók végzésére.
  • V PAY
  • internetes kártyák (webkártyák), pl. CIB Internetkártya

Kondíciók, feltételek

A szolgáltatás díjai minden esetben egyedi megállapodás tárgyát képezik. Az egyedi árajánlat a várható forgalmi adatok, az elfogadó profilja és függvényében kerül kialakítására.

A Bank Csatalakozási díjat számít fel a tesztkulcs átadáskor, továbbá a  kártyás fizetési tranzakciók után tranzakciós jutalék kerül felszámításra.

A CIB eCommerce kártyaelfogadói szolgáltatást most a kisvállalkozások

1%-os tranzakciós jutalékkal
* vehetik igénybe számlaforgalom vállalása mellett és ezen felül

most Csatlakozási díjat sem kell fizetnie*!

A kedvezmények feltételeiről bővebb információt a lap alján talál.


 

Az eCommerce szolgáltatás részletes feltételeit a Devizabelföldi társas vállalkozások, non-profit szervezetek valamint egyéni vállalkozók részére szóló Kártyaelfogadói Különös Üzletszabályzata tartalmazza.

 

Hogyan köthet szerződést?


A CIB Bank Zrt. csak olyan devizabelföldi kereskedővel köt eCommerce szolgáltatásra szerződést, aki  minimum három hónapos múlttal és aktív számlavezetési múlttal rendelkezik bármely magyarországi banknál.

A szolgáltatás igényléséhez kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot, és fogadja el az adatvédelmi nyilatkozatot:


Szolgáltatás igénylése >>

A következő oldalon az "Elküld!" gombra való kattintással Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadja az adatkezelési nyilatkozatot. A kattintás még nem jelent azonnal igénylést és semmilyen kötelezettséget Önre nézve. Amennyiben az adatok nem hiányosak megküldjük ajánlatunkat a kért szolgáltatásra, ellenkező esetben 5 munkanapon belül felvesszük a kapcsolatot Önnel.

 

Adatkezelés és adatvédelem

A CIB Bank Zrt. mint adatkezelő adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatása:

A regisztráció során teljesített adatszolgáltatás minden esetben önkéntes hozzájáruláson alapul. A Bank a megadott adatokat a személyre szabott tájékoztató és egy esetleges szerződéskötés előkészítése céljából kezeli. A megadott adatokat harmadik személy részére a Bank nem továbbítja. A Bank a rendelkezésére bocsátott adatokat, ha a szerződés nem jött létre az ajánlat érvényességének lejáratát követő 30 napig kezeli. A regisztráció során megadott email cím, illetve telefonszám kezelése kapcsolatfelvétel, illetve az ajánlatról szóló tájékoztatáshoz elengedhetetlenül szükséges, ezért azok nem, vagy hiányos megadása a kapcsolatfelvétel akadályát képezik.


  

*Tájékoztató a kedvezmények feltététleiről

A kedvezményes tranzakciós jutalék a  2017. szeptember 30-ig, a kisvállalkozóval megkötött  kártyaelfogadói szerződésekre vonatkozik. A nem kedvezményes tranzakciós jutalék mértéke eCommerce szolgáltatás esetében: CIB Bank által kibocsátott kártya esetében 1,3% + 0 HUF/Tranzakció, nem CIB bank által kibocsátott kártya esetében  1,6% + 0 HUF/Tranzakció, A kedvezmények legfeljebb 15 hónapig járnak a kártyaelfogadó számlájának megfelelő havi jóváírás teljesítése esetén.  A havi jóváírási kötelezettséget a kártyaelfogadónak a 4. hónaptól kell teljesíteni, melynek összege CIB Bázis Üzleti Számla Plusz, CIB Mikro Üzleti Számla Plusz és CIB Partner Médium esetén 400 000 HUF/hó, CIB Elektronikus Üzleti Számla Plusz és CIB Partner Maximum esetén 4 000 000 HUF/hó. A jóváírási kötelezettség teljesítésének első ellenőrzésére a szerződés megkötését követő hetedik naptári hónap első banki napján kerül sor, majd azt követően a szerződés 15. hónapjáig minden hónap első banki napján, a jóváírási kötelezettség teljesítésének utolsó ellenőrzésére a szerződés megkötését követő 15. hónap első banki napján kerül sor. A Bank a jóváírási kötelezettség teljesítésekor azt vizsgálja, hogy a felülvizsgálat időpontjában lévő számlacsomaghoz elvárt jóváírás a havi számlaforgalmi felülvizsgálat időpontját megelőző 3 naptári hónapban legalább 2 alkalommal teljesült-e. Amennyiben a jóváírási kötelezettség nem teljesül, a kártyaelfogadó a tranzakciós jutalékkedvezményre a rendszeres felülvizsgálat időpontját követő 2. banki naptól (ideértve a 2. banki napot)  nem jogosult, és ettől a naptól elszámolt kártyatranzakciók után a nem kedvezményes tranzakciós jutalékot köteles fizetni. 

 

Kapcsolat

Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban bármilyen kérdése merül fel, kérjük, forduljon a CIB Bank Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálatához a (+36 1) 399 8998 telefonszámon vagy hívja a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatot a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon,  írjon az cib@cib.hu e-mail címre, tekintse meg honlapunkat a www.cib.hu címen, illetve érdeklődjön személyesen a CIB Bank bármelyik fiókjában.