EnglishAAA



POS Kártyaelfogadás

A CIB Bank POS kártyaelfogadói szolgáltatásával, különböző hazai és nemzetközi kibocsátású kártyák elfogadását biztosítja azon ügyfelei részére, akik Bankunkkal erre vonatkozóan szerződést kötnek, így a bankkártyát mint fizetőeszközt az áruvásárlás vagy szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítésére elfogadják.

A CIB Bank, mint az Inter-Európa Bank jogutódja, 1995 júliusa óta nyújtja céges ügyfeleinek a bankkártya elfogadói szolgáltatását, MasterCard és Visa típusú bankkártyára.

  • Ismerje meg!
  • Előnyei
  • Elfogadott kártyatípusok
  • Igényelje most!

Kinek ajánljuk?

  • Devizabelföldi gazdasági társaságoknak (Bt., Kkt., Kf.t, Zr.t, Nyrt.),
  • Nonprofit szervezeteknek,
  • Egyéni vállalkozók részére,
  • Egyéni cég részére.


POS specifikus funkciók:

  • Szerviz díj
  • Előengedélyezés
  • Kézi bevitelű (kártya jelenléte nélküli) engedélyezés
  • MO/TO funkció
  • Érintőkártyás elfogadás


POS terminál típusok:

  • Asztali terminál analóg és IP kommunikációval (220V-ról) külön PIN-paddel vagy anélkül
  • Mobil terminál GPRS kommunikációval (akkumulátorról)


A szolgáltatás jellemzői:

  • Forint alapú elszámolás a CIB Banknál vezetett bankszámlán
  • Tranzakciók összegének naponta egyszer történő jutalékkal csökkentett jóváírása
  • elektronikus kivonat a kereskedői elszámolásokról Business Terminál programban.
  • A bankkártyák elfogadásához a Bank Ingenico Telium 2 típusú terminálokat kínál, melyek egyaránt képesek érintésmentes, chip-es és mágnescsíkos tranzakciók elfogadására.

 

POS terminálok telepítése és karbantartása

A kártyaelfogadásra szerződő ügyfeleink részére díjmentesen biztosítjuk a POS terminálok helyszíni oktatással egybekötött telepítését és a terminál típusának megfelelő Felhasználói Kézikönyv, valamint a bankkártyás fizetés lehetőségére a vevők figyelmét felhívó matricákat, logókat.

Bankunk biztosítja a POS terminál-karbantartások, szervízelések elvégzését is.

Az elfogadónak kell gondoskodnia a telepítéshez és a működéshez szükséges technikai feltételek, illetve telefonvonalak (analóg telefonvonal) meglétéről.

A bankkártyás fizetés előnyei a kereskedő számára

A bankkártyás fizetés lehetőségével növelheti vásárlói elégedettségét és vállalkozása versenyképességét

  • A kártyabirtokosok egyre szívesebben választják a bankkártyás fizetési módot szemben a készpénzes fizetéssel, sőt egyre több az olyan vásárló, aki nem tart magánál készpénzt, és igényli a kártyaelfogadás lehetőségét.

 

Növelheti üzleti forgalmát, mert a bankkártyával való fizetés ösztönzi a vásárlói kedvet

  • A kártyaelfogadás bizonyítottan új vevőket vonz, ösztönzi a vásárlói kedvet, növelve ezzel üzleti forgalmát. A bankkártyás vevők a tapasztalatok és statisztikai adatok szerint többet költenek, mint a készpénzzel fizetők, a nem tervezett impulzus-vásárlások következtében.

 

A készpénzkezelés csökkenésével optimalizálhatja költségeit

  • Csökken a készpénz biztosításának (pl. készpénztárolás és -szállítás) költsége.
  • Azonnali, valós időben történő fizetés.
  • Elektronikusan nyomon követhető fizetések. Automatikusan, elektronikus úton megtörténik az elszámolás a kártyaelfogadó és a bank között.
  • Tervezhetőbb pénzügyi események egyéb fizetési módokkal szemben.

 

A kártyaelfogadás előnye a biztonságos fizetés lehetősége

  • Chip alapú kártyaelfogadás.
  • Bankkártyás fizetési tranzakció esetén elektronikus engedélykérés történik.
  • Kizárja a hamis készpénz elfogadásával és a rablással járó kockázatot.

Elfogadott kártyatípusok

Bankunk a MasterCard illetve a VISA termékcsaládba tartozó bankkártyákkal végzett tranzakciókat számolja el. A vásárlásra alkalmas bankkártyák közül az alábbiakkal lehet tranzakciót kezdeményezni:

  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro
  • VISA
  • VISA Electron
  • V Pay 


Szerződött ügyfeleink számára igény esetén termináljainkon lehetővé tesszük American Express (AMEX), Széchenyi Pihenőkártyák (SZÉP), Erzsébet Utalvány Plusz kártya és az alábbi egészségpénztári ill. cafetéria kártyák elfogadását is:

  • MKB Egészségpénztár
  • Prémium (Axa) Egészségpénztár
  • Vasutas Egészségpénztár
  • Allianz Hungária Egészségpénztár
  • Navosz Egészségpénztár
  • IZYS Egészségpénztár
  • Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. Egészségpénztára
  • Quaestor Egészségpénztár
  • Kardirex Egészségpénztár
  • OTP Egészségpénztár
  • Dimenzió EP kártya
  • Generali EP kártya
  • ProVita EP kártya
  • Medicina EP kártya
  • Patika EP kártya
  • Új Pillér EP kártya
  • Multi-Pay Cafeteria/Hűségkártya
  • Tempo EP kártya
  • Sodexo (VISA)
  • Edenred (MasterCard)

Kondíciók, feltételek

A Bank a POS terminálokat telepítési és bérleti díj terhelése nélkül, a havi felügyeleti díj felszámítása mellett, a kívánt darabszámban bocsátja rendelkezésre. A kártyás fizetési tranzakciók után jutalék kerül felszámításra. A szolgáltatás díjai minden esetben egyedi megállapodás tárgyát képezik. Az egyedi árajánlat a várható forgalmi adatok, az elfogadó profilja és a terminálok számának függvényében kerül kialakítására.

A CIB POS kártyaelfogadói szolgáltatást most a kisvállalkozások

1%-os tranzakciós jutalékkal
* vehetik igénybe számlaforgalom vállalása mellett és ezen felül

most POS terminál felügyeleti díjat sem kell fizetnie*!


A kedvezmények feltételeiről bővebb információt a lap alján talál.

 

A POS szolgáltatás részletes feltételeit a Devizabelföldi társas vállalkozások, non-profit szervezetek valamint egyéni vállalkozók részére szóló Kártyaelfogadói Különös Üzletszabályzata  tartalmazza.


 

Hogyan köthet szerződést?


A szerződés megkötésének feltétele a magyarországi nyilvántartásba vétel, és valamely belföldi banknál legalább három hónapos számlavezetési múlt igazolása. Minden kártyaelfogadói szerződéskötés igénylés egyedi elbírálás alá esik.

A szolgáltatás igényléséhez kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot, és fogadja el az adatvédelmi nyilatkozatot:


Szolgáltatás igénylése >>

A következő oldalon az "Elküld!" gombra való kattintással Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadja az adatkezelési nyilatkozatot. A kattintás még nem jelent azonnal igénylést és semmilyen kötelezettséget Önre nézve. Amennyiben az adatok nem hiányosak megküldjük ajánlatunkat a kért szolgáltatásra, ellenkező esetben 5 munkanapon belül felvesszük a kapcsolatot Önnel.

 

Adatkezelés és adatvédelem

A CIB Bank Zrt. mint adatkezelő adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatása:

A regisztráció során teljesített adatszolgáltatás minden esetben önkéntes hozzájáruláson alapul. A Bank a megadott adatokat a személyre szabott tájékoztató és egy esetleges szerződéskötés előkészítése céljából kezeli. A megadott adatokat harmadik személy részére a Bank nem továbbítja. A Bank a rendelkezésére bocsátott adatokat, ha a szerződés nem jött létre az ajánlat érvényességének lejáratát követő 30 napig kezeli. A regisztráció során megadott email cím, illetve telefonszám kezelése kapcsolatfelvétel, illetve az ajánlatról szóló tájékoztatáshoz elengedhetetlenül szükséges, ezért azok nem, vagy hiányos megadása a kapcsolatfelvétel akadályát képezik.

*Tájékoztató a kedvezmények feltététleiről

A kedvezményes tranzakciós jutalék a  2017. szeptember 30-ig, a kisvállalkozóval megkötött  kártyaelfogadói szerződésekre vonatkozik. A nem kedvezményes tranzakciós jutalék mértéke POS szolgáltatás esetében: CIB Bank által kibocsátott kártya esetében 0,5% + 30 HUF/Tranzakció, nem CIB Bank által kibocsátott kártya esetében1,5% + 30 HUF/Tranzakció. A nem kedvezményes POS felügyleti díj mértéke asztali terminál 6650 HUF/hó/terminál, mobil terminál esetében 8800 HUF/hó/terminál. A kedvezmények legfeljebb 15 hónapig járnak a kártyaelfogadó számlájának megfelelő havi jóváírás teljesítése esetén.  A havi jóváírási kötelezettséget a kártyaelfogadónak a 4. hónaptól kell teljesíteni, melynek összege CIB Bázis Üzleti Számla Plusz, CIB Mikro Üzleti Számla Plusz és CIB Partner Médium esetén 400 000 HUF/hó, CIB Elektronikus Üzleti Számla Plusz és CIB Partner Maximum esetén 4 000 000 HUF/hó. A jóváírási kötelezettség teljesítésének első ellenőrzésére a szerződés megkötését követő hetedik naptári hónap első banki napján kerül sor, majd azt követően a szerződés 15. hónapjáig minden hónap első banki napján, a jóváírási kötelezettség teljesítésének utolsó ellenőrzésére a szerződés megkötését követő 15. hónap első banki napján kerül sor. A Bank a jóváírási kötelezettség teljesítésekor azt vizsgálja, hogy a felülvizsgálat időpontjában lévő számlacsomaghoz elvárt jóváírás a havi számlaforgalmi felülvizsgálat időpontját megelőző 3 naptári hónapban legalább 2 alkalommal teljesült-e. Amennyiben a jóváírási kötelezettség nem teljesül, a kártyaelfogadó a tranzakciós jutalékkedvezményre a rendszeres felülvizsgálat időpontját követő 2. banki naptól (ideértve a 2. banki napot)  nem jogosult, és ettől a naptól elszámolt kártyatranzakciók után a nem kedvezményes tranzakciós jutalékot köteles fizetni. 


 


Kapcsolat

Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban bármilyen kérdése merül fel, kérjük, forduljon a CIB Bank Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálatához a (+36 1) 399 8998 telefonszámon vagy hívja a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatot a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon,  írjon az cib@cib.hu e-mail címre, tekintse meg honlapunkat a www.cib.hu címen, illetve érdeklődjön személyesen a CIB Bank bármelyik fiókjában.