EnglishAAA

Elismeréseink

 

Legjobb Lakossági Internetbank 2008

A Privátbankár.hu 2009. március 24-én adta át az elismeréseket a Legjobb Lakossági Internetbank 2008 felmérés díjazottjainak. >>

Az év lakossági elektronikus banki szolgáltatása 2008

A „Mastercard - Az év bankja” program díjátadó ünnepségen a CIB Bank nyerte el a "Az év lakossági elektronikus banki szolgáltatása 2008" címet. >>

Az év direktbanki szolgáltatása 2006-ban

 A „Mastercard - Az év bankja” program díjátadó ünnepségen a CIB Internet Bank nyerte el a "Az év direktbanki szolgáltatása 2006" címet.

További részletek >>

Az év internetes bankja Magyarországon 2003-ban

A CIB on-line szolgáltatása ismét megmérettetett és az Index.hu Rt., a Hewlett-Packard Magyarország Kft. és a Nemzetközi Bankárképző Központ által évente meghirdetett bankok közötti versenyben immár másodszor nyerte el a fődíjat.

A versenyben induló kilenc bank Internet banki szolgáltatása közül a szakmai zsűri a CIB Internet Banknak ítelte "Az év internetes bankja Magyarországon 2003" kitűntető címet.

A zsűri indoklásában elsősorban a CIB Internet Bank sokrétű funkcionalitását, felhasználóbarát megoldásait, megbízhatóságát és nem utolsó sorban egyszerű kezelhetőségét emelte ki.

A szakmai értékelést a felhasználók szavazatai is igazolták, az index.hu oldalon a díj átadása előtti napokban lebonyolított szavazás során az index olvasói jelentős fölénnyel a CIB Internet Bankot választották a legjobb internetes banknak.

Mint ismeretes, a legfejlettebb technikán alapuló on-line szolgáltatást 2001. tavaszán - az elsők között - vezette be a CIB, és egyedülállóan széles funkcionalitásának köszönhetően a CIB Internet Bank felhasználóinak száma mára meghaladja a 30 ezret.

A részletes értékelés a http://www.index.hu/bank címen olvasható.

Vissza az oldal tetejére

 

Az év internetes bankja Magyarországon 2002-ben

   

Az "Év internetes bankja" pályázat

Az Index.hu Rt., a Hewlett-Packard Magyarország Kft. és a Nemzetközi Bankárképző Központ 2002-ben ismét megrendezte "Az év internetes bankja Magyarországon" versenyt. Az idei versenyre tíz, internetes lakossági szolgáltatást nyújtó pénzintézet nevezett be. 2002-ben a CIB Bank nyerte el a kiírók és a zsűri által adományozott díjat.

A zsűri döntése:

2002-ben "Az év internetes bankja Magyarországon" pályázat zsűrije a fődíjat a CIB Banknak ítélte.

Indoklás:

A győztes pályázó pénzintézet vállalati stratégiájában, üzleti gyakorlatában és kommunikációjában kiemelt fontossággal kezeli elektronikus távszolgáltatásait, köztük is első helyen az internetes csatornát. Elkötelezettségét és fejlesztéseit 2001-ben "Az év internetes bankja Magyarországon" pályázat zsűrije a "Legígéretesebb internetbank" különdíjjal jutalmazta.

A CIB Bank potenciális ügyfélköre számára a törvényekben megszabott lehetőségekhez képest maximális rugalmassággal teszi lehetővé az internetes szolgáltatások igénybevételét. A bank az internetes csatornát nemcsak a hagyományos ügyfélkör jobb kiszolgálása érdekében veszi igénybe, hanem az új ügyfelek megszerzésében is fontos szerepet tulajdonít az elektronikus szolgáltatásoknak.

A CIB Bank jól tervezett, áttekinthető honlapján, amit egyébiránt nyugodt szívvel lehet pénzügyi portálnak is titulálni, központi helyet kaptak a praktikus szolgáltatási információk, illetve az internetbanki szolgáltatással összefüggő funkciók. Utóbbiba beleértendők a szolgáltatás igénylése, az internetbanki információk és a demo verzió telepítése, valamint a felhasználói belépés.

Az új felhasználók első belépése és regisztrációja nem túlzottan gyakorlott internetezők számára is viszonylag egyszerűnek és követhetőnek mondható. A szolgáltatás felhasználói felületének kialakításában az a filozófia öltött testet, amely szerint a technológiai átmenetek időszakában célszerű a felhasználók számára már ismert kezelőfelületek értelmes szimulációja az új technikai környezetben. A CIB Internet Bank felülete szimpatikus módon idézi az érintőképernyős terminálok és az ATM-ek kezelőrendszerét. Kritikaként fogalmazható meg, hogy a kisalkalmazás letöltésének szükségessége bizonyos internet-felhasználói környezetekben szűkítheti a szolgáltatás igénybevételének lehetőségeit.

A CIB Internet Bank funkcionalitás szempontjából gyakorlatilag hiánytalanul felöleli a lakossági ügyfelek számára a fiókhálózatban nyújtott szolgáltatáskört, beleértve azt a hazai piacra oly jellemző sajátosságot, amit a lakossági és mikro- vagy kisvállalkozói banki műveletek keveredése jelent. Az információk és szolgáltatások hozzáférhetősége és strukturáltsága magas szintű ergonomikus tervezést mutat. Az internetes szolgáltatások harmonizációja a mobiltelefonon nyújtott kiegészítő és az aktív WAP-os szolgáltatásokkal példásan megvalósított.

A CIB Internet Bank számítástechnikai háttere stabil, nemzetközileg elfogadott, standard rendszerekre épül és magas szintű auditrendszer biztosítja a megbízható működést.

Vissza az oldal tetejére

 

Az "Év Legígéretesebb Internetes Bankja 2001"-ben

2001. december 7-én az Index, a Nemzetközi Bankárképző Központ és a Hewlett-Packard által meghirdetett pályázaton a CIB Bank az "Év Legígéretesebb Internetes Bankja 2001" díjat nyerte el.

Idén április óta működő szolgáltatásunkat már közel 7000 ügyfelünk használja. A szolgáltatási skála, a folyamatos fejlesztési munkának köszönhetően, mára igen széleskörűvé vált, hiszen az átutalásoktól és a betéti műveletektől kezdve, az CIB értékpapírok vásárlásán át, egyes banki szolgáltatások online igénylésére, valamint mobiltelefonos kártyafeltöltésre is lehetőség van.

Véleményünk szerint a CIB Internet Bank mind technikailag, mind a szolgáltatások körét tekintve, valamint az "ügyfélbarát"-ságot is vizsgálva a legjobb a hazai piacon. A bíráló bizottság szerint a CIB Bank megoldása nyújtja a "legátgondoltabb, legkompaktabb felhasználói felületet". Ezt megőrizve, további fejlesztésekkel szeretnének a következő évben is azon dolgozni, hogy az idei év legígéretesebb Internetes bankja beváltsa felhasználóink várakozásait.

Köszönjük Ügyfeleink megtisztelő bizalmát!

Vissza az oldal tetejére