• No Suggestions Result

Nyisson online CIB vállalkozói bankszámlát!

Akár 0 forint a havi számlavezetési díj és a bankkártya első éves díja!

Most 50.000 Ft jóváírást is kaphat!

Nyisson vállalkozói bankszámlát online 2024. szeptember 20. - 2024. december 31. között, és 50.000 Ft-ot írunk jóvá a bankszámláján, amennyiben a számlanyitást követő első 3 hónapon belül legalább három alkalommal, tranzakciónként minimum 20.000 Ft értékben átutalást vagy vásárlási tranzakciót bonyolít le számlájáról!

A promóció a CIB Bank új kis- és középvállalkozói ügyfelei* számára érhető el CIB Partner Start, CIB Partner Medium, CIB Partner Maximum, CIB Partner Könyvelői vagy CIB Bankszámla Plusz Bankszámla online számlanyitása esetén.

Nyisson számlát online!

Nyisson számlát online!

Állítsa össze vállalkozására szabott számlacsomagját, válasszon kedvezményeink közül és indítsa el az online számlanyitást!
Már elkezdte a számlanyitási folyamatot?

Amennyiben folyamatban lévő igénylése van, itt tud belépni. Folytassa, ahol abbahagyta! >>

Miért válassza az online folyamatot?
Miért válassza az online folyamatot?
Miért válassza az online folyamatot?
KÉNYELMES: A számlacsomagot otthona vagy irodája kényelméből is összeállíthatja, majd akár online akár bankfiókban megnyithatja
SZEMÉLYRE SZABHATÓ: A számlacsomag összeállításakor akár vállalkozásához szabott kedvezményeket is választhat.
ONLINE AZONOSÍTÁS: Videóchaten keresztül okmányai felmutatásával azonosíthatja magát!
PAPÍRMENTES FOLYAMAT: Olvassa el, fogadja el az összes dokumentumot és írja alá elektronikusan a szerződését fióklátogatás nélkül!
Az online számlanyitás fő lépései
Állítsa össze új vállalkozói számlacsomagját igényei szerint, majd nyissa meg a számlát teljesen online!
1. Ajánlatkészítés
Igényei szerint összeállíthatja új vállalkozói számlacsomagját, akár egyedi kedvezményeket választva!
2. Számlanyitás indítása
Amennyiben megfelel az online igénylés feltételeinek, a számlanyitást az ’Online igénylés elindítása’ gombra kattintva tudja megkezdeni.
3. Regisztráció, adatok
Regisztráció a Bank alvállalkozója (Facekom Kft.) által biztosított rendszerbe, szükséges adatok megadása, dokumentumok feltöltése
4. Online azonosítás
A Bank alvállalkozója élő videóchat keretében azonosítja Önt, melyhez személyes okmányait szükséges előkészítenie.
5. Ellenőrzés
Azonosítást követően elvégezzük a megadott adatok és a feltöltött dokumentumok ellenőrzését.
6. Online szerződéskötés
A szerződés aláírása az ügyfél és a bank részéről is elektronikusan történik.
7. Sikeres számlanyitás
A szerződés aláírását követően elindíthatja az elektronikus csatorna regisztrációt és már használhatja is új vállalkozói bankszámláját!
Most 50.000 Ft jóváírással!

Most 50.000 Ft jóváírással!

Mely vállalkozások számára érhető el a promóció?

A promóció a CIB Bank új kis- és középvállalkozói ügyfelei* számára érhető el CIB Partner Start, CIB Partner Medium, CIB Partner Maximum, CIB Partner Könyvelői vagy CIB Bankszámla Plusz Bankszámla online számlanyitása esetén.

 

Milyen feltételei vannak az 50.000 Ft-os jóváírásnak?

Promóció ideje alatt nyisson online vállalkozói bankszámlát. 

A számlanyitást követő első 3 hónapon belül legalább három alkalommal, tranzakciónként minimum 20.000 Ft értékben hajtson végre átutalást vagy vásárlási tranzakciót. 

A promócióban az alábbi bankszámlák veszenek részt: CIB Partner Start vagy CIB Partner Medium vagy CIB Partner Maximum vagy CIB Partner Könyvelői vagy CIB Bankszámla Plusz Bankszámla. 

 

Meddig érhető el a promóció?

A promóció 2024. szeptember 20-tól 2024. december 31-ig érhető el.

Alapfeltételek

Alapfeltételek

  • Érvényes, bankunktól kapott ajánlattal rendelkezik.
  • Nem rendelkezik a vállalkozás a CIB Banknál vállalkozói bankszámlatermékkel, valamint átstrukturált termékkel, illetve késedelmes tartozással.
  • A vállalkozás magyar adóilletőségű.
  • A vállalkozásnak maximum 4 magánszemély tulajdonosa van. Tényleges tulajdonosai Magyarországon adózó magyar állampolgárok (tehát kizárólag magánszemélyek tulajdonában van, a tulajdonosok között nem található vállalkozás).
  • A tényleges tulajdonos(ok) nem kiemelt közszereplő(k), nem kiemelt közszereplő közeli hozzátartozója(i), illetve kiemelt közszereplővel nem áll(nak) kapcsolatban.
  • Működő vállalkozás az alábbi cégformák egyikében működik: Egyéni vállalkozó, Kft., Bt., Kkt., Egyéni cég, mely nem állhat felszámolási, kényszertörlési, reorganizációs vagy csődeljárás, illetve végelszámolás alatt, illetve ezen eljárások megindítása nincs folyamatban, valamint az egyéni vállalkozó a tevékenységét nem szünetelteti, vagy nincs megszüntetés alatt. Vállalkozása a 2013. évi CCXXXVII. tv. (Hpt.) szerint nem minősül pénzügyi intézménynek.
  • Ön a vállalkozás önálló képviseletére jogosult vezető tisztségviselője vagy egyéni vállalkozó, aki
    • 18. életévüket betöltött magyar állampolgár magyar devizabelföldi, aki rendelkezik érvényes, kártya formátumú magyar személyi igazolvánnyal vagy jogosítvánnyal vagy útlevéllel és magyarországi lakcímet tartalmazó lakcímkártyával. 
    • A magyar nyelvet érti és beszéli, és levelezési nyelvnek a magyar nyelvet választja.
    • Magyarországi állandó lakóhellyel rendelkezik.
    • Bank részére megadják e-mail címüket és mobiltelefonszámukat. 
    • Az igénylési folyamattal egyetért, azt elfogadja a Facekom Kft. szoftvere és szolgáltatása igénybevételével elektronikus úton írja alá a szerződést. 
Speciális termékfeltételek

Speciális termékfeltételek

  • A bankszámla, betéti kártya szolgáltatás, kiegészítő szolgáltatások speciális termékfeltételei:
  • A bankszámlakivonatot elektronikus úton kapja meg az Üzletfél. Papír alapú kivonatot bankfiókban, illetve CIB24-en igényelhet az üzletfél.
  • A bankkártya átvételének módja kizárólag postai. 
  • CIB Bank Online, CIB Bank Mobilalkalmazás internetbanki és mobilbanki szolgáltatás igénybevétele esetén az azonosítási mód kizárólag #withkey. 
  • CIB Business Online internet alapú elektronikus szolgáltatás igénybevétele esetén a jelszógeneráló eszköz típusa bejelentkezéshez és megbízás aláírásához ViCA. Kivétel, ha a vállalkozás képviselője már rendelkezik CIB Business Online felhasználói azonosítóval. Ebben az esetben a meglévő szerződésben szereplő azonosító eszköz kerül a szolgáltatáshoz hozzárendelésre.
  • Az elektronikus csatornákra történő belépésnél biztonsági SMS-t nem kap. Biztonsági üzenetet SMS-szolgáltatáson keresztül bankfiókban, illetve CIB24-en igényelhet az üzletfél.
  • Papír alapú rendelkezésre csak azt követően van lehetősége az Üzletfélnek, ha az Aláírókarton felvételre került a bankfiókban.
  • 3D Secure csatorna: A Kód kiküldésének alapértelmezett csatornája Okos értesítés („Push üzenet”)
Szükséges dokumentumok

Szükséges dokumentumok

Cégbírósági bejegyzésre kötelezett cégek (gazdasági társaságok)

  • a képviseletre jogosult személyazonosító okmánya(i)
  • létesítő okirat (pl. társasági szerződés, alapszabály, stb.)
  • a képviseletre jogosult közjegyzői aláírási címpéldánya, vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírásminta

Egyéni vállalkozók

  • a képviseletre jogosult személyazonosító okmánya(i)
  • a vállalkozói tevékenység nyilvántartásba vételének igazolásáról szóló, illetve a vállalkozói tevékenység végzését igazoló okirat, amely lehet:
    • vállalkozói igazolvány/igazolás/értesítés 
  • 2010. január 1. előtt nyilvántartásba vett, ÁFA fizetésre kötelezett egyéni vállalkozónak a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál történt nyilvántartásba vételéről szóló okirata
Technikai feltételek

Technikai feltételek

A sikeres videóazonosítás előfeltétele, hogy Ön biztosítani tudja az itt meghatározott technikai feltételeket. Kérjük, csak akkor válassza a személyazonosításnak ezt a módját, ha ezek a rendelkezésére állnak. Amennyiben erre nincs lehetősége, akkor kérjük, válassza a bankfiókban történő igénylést.

A videóazonosítás elvégzéséhez szükséges az Ön részéről:

  • Asztali számítógép, laptop, vagy olyan okoseszköz, amely Android vagy iOS operációs rendszerrel rendelkezik (Android OS 4+ és Chrome alkalmazás, Android 5+ beépített Chrome böngésző, iOS operációs rendszer Safari 11+ operációs rendszer böngészővel).Támogatott böngészők: Google Chrome v44 vagy frissebb; Mozilla Firefox v39 vagy frissebb; Opera (2 évre visszamenőleg); Microsoft Edge 15+; Safari 11+Hardware követelmények asztali számítógép és laptop esetén: Processzor: Intel Core i3, i5 vagy i7 sorozat (AMD vagy egyenértékű). Netbookokon az alacsony processzor teljesítmény miatt akadozhat a videóhívás; RAM: Minimum 2GB Webkamera
  • Stabil internetkapcsolat. A sikeres videóhívás létesítéséhez legalább 2 Mbit/sec sávszélesség szükséges, melyet a speedtest.net weboldalon tud ellenőrizni.
  • Engedélyezze a böngésző beállításaiban a kamera használatát a videóhívás idejére. 
  • Kamera és fej- vagy fülhallgató rendelkezésre állása. A kamera és a mikrofon működésének, valamint helyes csatlakoztatásának ellenőrzése.
Gyakori kérdések és válaszok

Gyakori kérdések és válaszok

Mennyi idő az online igénylési folyamat?

Az igénylés elindításától a szolgáltatás beállításáig kb. 2 munkanap szükséges, amennyiben minden szükséges adat és dokumentum rendelkezésre áll és nincs szükség hiánypótlásra.

Vállalkozásom nem felelt meg az online igénylés alapfeltételeinek, de meg szeretném nyitni a választott számlát. Mi a teendőm?

Kollégáink hamarosan keresni fogják Önt és tájékoztatják a további teendőkről. Például előfordulhat, hogy Önnek lejárt az ajánlata vagy vállalkozása számára csak a bankfióki igénylést tudjuk biztosítani. 

Nem megfelelő számomra az e-mailben kapott ajánlat, mi a teendőm? 

Amennyiben módosítani szeretne az ajánlaton, készítsen új ajánlatot lehetőleg még az online igénylési folyamat megkezdése előtt. 

Milyen eszközt használjak az online igényléshez?

Az online igényléshez bármilyen asztali számítógép, laptop, tablet vagy okostelefon használható, amennyiben az megfelel a technikai feltételeknél leírt elvárásoknak.

Megszakadt az online igénylési folyamat, hogyan tudom folytatni?

Az e-mailben kiküldött ajánlatban található „Tovább az online igényléshez” gombra kattintva folytathatja a megkezdett folyamatot, az ajánlat érvényességi idején belül.

Meddig érvényes az e-mailben megküldött ajánlat?

Az ajánlat érvényességi idejének dátuma megtalálható az e-mailben kiküldött ajánlatban. 

Vállalkozására szabható kedvezmények

Vállalkozására szabható kedvezmények

Válasszon egyedi kedvezményt vállalkozói számlacsomagjához!
Bemutatóvideó az online számlanyitás folyamatáról

Ajánlatunk

Számlacsomagjainkban elérhető ajánlataink

Vállalkozói Bankszámlák
Akár 0 Ft a számlavezetési díj és az átutalások díja
Üzleti Bankkártyák
A bankkártya első éves díja 0 Ft
Elektronikus csatornák
Akár 0 forintos havi díjjal
Tudjon meg többet!

Tudjon meg többet!

Kérje ingyenes és kötelezettségmentes hívásunkat!
Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
Automata kártyatiltás
9 1
Automata elektronikus csatorna tiltás
9 2
Ügyintéző kapcsolás
9 0
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4