Nyisson online CIB vállalkozói bankszámlát!
Most 50.000 Ft jóváírást is kaphat!
Nyisson vállalkozói bankszámlát online 2024. szeptember 20. - 2024. december 31. között, és 50.000 Ft-ot írunk jóvá a bankszámláján, amennyiben a számlanyitást követő első 3 hónapon belül legalább három alkalommal, tranzakciónként minimum 20.000 Ft értékben átutalást vagy vásárlási tranzakciót bonyolít le számlájáról!
A promóció a CIB Bank új kis- és középvállalkozói ügyfelei* számára érhető el CIB Partner Start, CIB Partner Medium, CIB Partner Maximum, CIB Partner Könyvelői vagy CIB Bankszámla Plusz Bankszámla online számlanyitása esetén.
Nyisson számlát online!
Most 50.000 Ft jóváírással!
Mely vállalkozások számára érhető el a promóció?
A promóció a CIB Bank új kis- és középvállalkozói ügyfelei* számára érhető el CIB Partner Start, CIB Partner Medium, CIB Partner Maximum, CIB Partner Könyvelői vagy CIB Bankszámla Plusz Bankszámla online számlanyitása esetén.
Milyen feltételei vannak az 50.000 Ft-os jóváírásnak?
Promóció ideje alatt nyisson online vállalkozói bankszámlát.
A számlanyitást követő első 3 hónapon belül legalább három alkalommal, tranzakciónként minimum 20.000 Ft értékben hajtson végre átutalást vagy vásárlási tranzakciót.
A promócióban az alábbi bankszámlák veszenek részt: CIB Partner Start vagy CIB Partner Medium vagy CIB Partner Maximum vagy CIB Partner Könyvelői vagy CIB Bankszámla Plusz Bankszámla.
Meddig érhető el a promóció?
A promóció 2024. szeptember 20-tól 2024. december 31-ig érhető el.
Alapfeltételek
- Érvényes, bankunktól kapott ajánlattal rendelkezik.
- Nem rendelkezik a vállalkozás a CIB Banknál vállalkozói bankszámlatermékkel, valamint átstrukturált termékkel, illetve késedelmes tartozással.
- A vállalkozás magyar adóilletőségű.
- A vállalkozásnak maximum 4 magánszemély tulajdonosa van. Tényleges tulajdonosai Magyarországon adózó magyar állampolgárok (tehát kizárólag magánszemélyek tulajdonában van, a tulajdonosok között nem található vállalkozás).
- A tényleges tulajdonos(ok) nem kiemelt közszereplő(k), nem kiemelt közszereplő közeli hozzátartozója(i), illetve kiemelt közszereplővel nem áll(nak) kapcsolatban.
- Működő vállalkozás az alábbi cégformák egyikében működik: Egyéni vállalkozó, Kft., Bt., Kkt., Egyéni cég, mely nem állhat felszámolási, kényszertörlési, reorganizációs vagy csődeljárás, illetve végelszámolás alatt, illetve ezen eljárások megindítása nincs folyamatban, valamint az egyéni vállalkozó a tevékenységét nem szünetelteti, vagy nincs megszüntetés alatt. Vállalkozása a 2013. évi CCXXXVII. tv. (Hpt.) szerint nem minősül pénzügyi intézménynek.
- Ön a vállalkozás önálló képviseletére jogosult vezető tisztségviselője vagy egyéni vállalkozó, aki
- 18. életévüket betöltött magyar állampolgár magyar devizabelföldi, aki rendelkezik érvényes, kártya formátumú magyar személyi igazolvánnyal vagy jogosítvánnyal vagy útlevéllel és magyarországi lakcímet tartalmazó lakcímkártyával.
- A magyar nyelvet érti és beszéli, és levelezési nyelvnek a magyar nyelvet választja.
- Magyarországi állandó lakóhellyel rendelkezik.
- Bank részére megadják e-mail címüket és mobiltelefonszámukat.
- Az igénylési folyamattal egyetért, azt elfogadja a Facekom Kft. szoftvere és szolgáltatása igénybevételével elektronikus úton írja alá a szerződést.
Speciális termékfeltételek
- A bankszámla, betéti kártya szolgáltatás, kiegészítő szolgáltatások speciális termékfeltételei:
- A bankszámlakivonatot elektronikus úton kapja meg az Üzletfél. Papír alapú kivonatot bankfiókban, illetve CIB24-en igényelhet az üzletfél.
- A bankkártya átvételének módja kizárólag postai.
- CIB Bank Online, CIB Bank Mobilalkalmazás internetbanki és mobilbanki szolgáltatás igénybevétele esetén az azonosítási mód kizárólag #withkey.
- CIB Business Online internet alapú elektronikus szolgáltatás igénybevétele esetén a jelszógeneráló eszköz típusa bejelentkezéshez és megbízás aláírásához ViCA. Kivétel, ha a vállalkozás képviselője már rendelkezik CIB Business Online felhasználói azonosítóval. Ebben az esetben a meglévő szerződésben szereplő azonosító eszköz kerül a szolgáltatáshoz hozzárendelésre.
- Az elektronikus csatornákra történő belépésnél biztonsági SMS-t nem kap. Biztonsági üzenetet SMS-szolgáltatáson keresztül bankfiókban, illetve CIB24-en igényelhet az üzletfél.
- Papír alapú rendelkezésre csak azt követően van lehetősége az Üzletfélnek, ha az Aláírókarton felvételre került a bankfiókban.
- 3D Secure csatorna: A Kód kiküldésének alapértelmezett csatornája Okos értesítés („Push üzenet”)
Szükséges dokumentumok
Cégbírósági bejegyzésre kötelezett cégek (gazdasági társaságok)
- a képviseletre jogosult személyazonosító okmánya(i)
- létesítő okirat (pl. társasági szerződés, alapszabály, stb.)
- a képviseletre jogosult közjegyzői aláírási címpéldánya, vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírásminta
Egyéni vállalkozók
- a képviseletre jogosult személyazonosító okmánya(i)
- a vállalkozói tevékenység nyilvántartásba vételének igazolásáról szóló, illetve a vállalkozói tevékenység végzését igazoló okirat, amely lehet:
- vállalkozói igazolvány/igazolás/értesítés
- 2010. január 1. előtt nyilvántartásba vett, ÁFA fizetésre kötelezett egyéni vállalkozónak a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál történt nyilvántartásba vételéről szóló okirata
Technikai feltételek
A sikeres videóazonosítás előfeltétele, hogy Ön biztosítani tudja az itt meghatározott technikai feltételeket. Kérjük, csak akkor válassza a személyazonosításnak ezt a módját, ha ezek a rendelkezésére állnak. Amennyiben erre nincs lehetősége, akkor kérjük, válassza a bankfiókban történő igénylést.
A videóazonosítás elvégzéséhez szükséges az Ön részéről:
- Asztali számítógép, laptop, vagy olyan okoseszköz, amely Android vagy iOS operációs rendszerrel rendelkezik (Android OS 4+ és Chrome alkalmazás, Android 5+ beépített Chrome böngésző, iOS operációs rendszer Safari 11+ operációs rendszer böngészővel).Támogatott böngészők: Google Chrome v44 vagy frissebb; Mozilla Firefox v39 vagy frissebb; Opera (2 évre visszamenőleg); Microsoft Edge 15+; Safari 11+Hardware követelmények asztali számítógép és laptop esetén: Processzor: Intel Core i3, i5 vagy i7 sorozat (AMD vagy egyenértékű). Netbookokon az alacsony processzor teljesítmény miatt akadozhat a videóhívás; RAM: Minimum 2GB Webkamera
- Stabil internetkapcsolat. A sikeres videóhívás létesítéséhez legalább 2 Mbit/sec sávszélesség szükséges, melyet a speedtest.net weboldalon tud ellenőrizni.
- Engedélyezze a böngésző beállításaiban a kamera használatát a videóhívás idejére.
- Kamera és fej- vagy fülhallgató rendelkezésre állása. A kamera és a mikrofon működésének, valamint helyes csatlakoztatásának ellenőrzése.
Gyakori kérdések és válaszok
Mennyi idő az online igénylési folyamat?
Az igénylés elindításától a szolgáltatás beállításáig kb. 2 munkanap szükséges, amennyiben minden szükséges adat és dokumentum rendelkezésre áll és nincs szükség hiánypótlásra.
Vállalkozásom nem felelt meg az online igénylés alapfeltételeinek, de meg szeretném nyitni a választott számlát. Mi a teendőm?
Kollégáink hamarosan keresni fogják Önt és tájékoztatják a további teendőkről. Például előfordulhat, hogy Önnek lejárt az ajánlata vagy vállalkozása számára csak a bankfióki igénylést tudjuk biztosítani.
Nem megfelelő számomra az e-mailben kapott ajánlat, mi a teendőm?
Amennyiben módosítani szeretne az ajánlaton, készítsen új ajánlatot lehetőleg még az online igénylési folyamat megkezdése előtt.
Milyen eszközt használjak az online igényléshez?
Az online igényléshez bármilyen asztali számítógép, laptop, tablet vagy okostelefon használható, amennyiben az megfelel a technikai feltételeknél leírt elvárásoknak.
Megszakadt az online igénylési folyamat, hogyan tudom folytatni?
Az e-mailben kiküldött ajánlatban található „Tovább az online igényléshez” gombra kattintva folytathatja a megkezdett folyamatot, az ajánlat érvényességi idején belül.
Meddig érvényes az e-mailben megküldött ajánlat?
Az ajánlat érvényességi idejének dátuma megtalálható az e-mailben kiküldött ajánlatban.