Ügyfélszolgálat
Központi ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat
Cím: |
1024 Budapest, Petrezselyem u. 2-8. |
|
Nyitvatartási idő: |
Tájékoztatás az ügyfélszolgálat nyitvatartásával kapcsolatban |
|
Ügyfélszolgálati telefon: |
(+36 1) 4 242 242 |
|
Ügyfélszolgálati faxszám: |
06-1-489-6719 |
|
Biztosítási ügyfélszolgálati faxszám: |
06-1-489-6712 |
|
Kárügyintézési faxszám: |
06-1-489-6698 |
Irodák
BUDAPESTI IRODÁNK
Területi Igazgatóság
1027 Budapest, Medve u. 4-14.
Tel.: (+36 1) 4 242 242, Fax: (1)489-6700
VIDÉKI IRODÁINK
9021 Győr, Aradi vértanúk útja 10.
Tel: (96) 801-259, Fax: (40) 200-459
H-6720 Szeged, Széchenyi tér 2.
Tel.: (62) 553-318, (70) 466-1393, Fax: (40) 200-459
7621 Pécs, Ferencesek utcája 33.
Tel.: (72) 513-250, (30) 867-7699, Fax: (40) 200-459
eSzámla
Elektronikus számlázás
Az elektronikus számlázás segítségével ügyfeleink a számláikat elektronikus formában, e-mail-ben kapják meg. A számlák megfelelnek az elektronikus számlára vonatkozó jogszabályi előírásoknak.
Regisztráció és további információ
Tájékoztatás 2023.02.09. előtt regisztrált ügyfelek részére
Az elektronikus számlázási rendszerünk 2023.02.09-től átalakult. A 2023.02.09. előtt regisztrált felhasználók részére a megelőző időszakról készült e-számlák a hatályos jogszabályok által előírt megőrzési idő végéig a régi rendszerben elérhetőek maradnak.
Panaszkezelés
Kérjük, minden észrevételét ossza meg velünk!
Alapvető törekvésünk, hogy Ön minden tekintetben elégedett legyen termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, valamint az általunk nyújtott kiszolgálással! Legnagyobb igyekezetünk ellenére is előfordulhatnak azonban problémák, amelyek kis odafigyeléssel, az Ön észrevételeinek figyelembevételével minden bizonnyal orvosolhatók.
Tájékoztató meglévő ügyfeleink részére - gépjármű-finanszírozás esetén
A további sikeres együttműködés érdekében ezúton szeretnénk tájékoztatni Önt a szerződés futamideje alatt legtöbbször felmerülő problémákról és igényekről, azok kezeléséről.
Minden, a szerződést érintő módosítás bejelentése illetve kérése történhet levélben, faxon, vagy személyesen.
Amennyiben személyesen kívánja szerződését módosítani, kérjük, hogy Társaságunknak telefonon jelezze ez irányú igényét, így segítve elő a gördülékeny ügyintézést.
A bejelentéseket, kérelmeket kizárólag a szerződésszámra illetve rendszámra történő hivatkozással, (cégszerű) aláírással ellátva tudjuk elfogadni. Amennyiben bármely ügyben ügyfelünk meghatalmazottja jár el, úgy a meghatalmazás akkor szabályszerű, ha a meghatalmazó és a meghatalmazott adatain és aláírásán kívül két tanúval is el van látva; tárgyszerűen kitér, hogy mely jogot illetve kötelezettséget gyakorolhatja a meghatalmazott. Meghatalmazás információkérésre ill. Meghatalmazás lezáráshoz nyomtatvány letöltése >>
Az alábbiakban részletezzük a szerződés módosításának eseteit
Általános információk ügyfeleink részére
A CIB Lízing számára kiemelten fontos, hogy fizetési nehézséggel küzdő, valamint fizetési késedelembe esett ügyfeleink részére megfelelő tájékoztatást nyújtsunk, és közösen találjunk megoldást a helyzet rendezésére. Fizetési késedelem esetén ezért különböző csatornákon keresztül (postai úton, illetve megfelelő hozzájárulás esetén SMS-ben, telefonon vagy elektronikus úton is) megkereshetjük ügyfeleinket a kapcsolatteremtés, valamint a közös megoldáskeresés érdekében. Társaságunk megbízott útján, személyesen is felkeresheti ügyfeleit, a megbízott személyéről és elérhetőségeiről a felkeresést megelőzően postai úton tájékoztatjuk ügyfeleinket.
Kérjük ügyfeleinket, hogy minél hamarabb, lehetőség szerint a fizetési késedelem bekövetkezését megelőzően jelezzék, ha negatív változás áll be a fizetőképességükben, annak érdekében, hogy mihamarabb megoldást találhassunk ügyfeleink számára.
Fizetéskönnyítési megoldásaink elérhetők akkor is, ha Ön már hátralékkal rendelkezik, illetve abban az esetben is, ha Ön eddig rendben fizette a törlesztőrészleteket, de fizetési nehézségekre számít.
Az egyeztetés során az eredeti szerződéses feltételek megtartására törekszünk, de kollégáink tájékoztatást nyújtanak egyéb fizetéskönnyítési és a szerződés átdolgozásával járó átstrukturálási lehetőségekről is.
Fontos, hogy fizetési nehézségekkel küzdő ügyfeleink társaságunkkal együttműködve találjanak megoldást a helyzet rendezésére. Ha a tartozások rendezésére nem kerül sor, az a kamatteher folyamatos növekedését vonja maga után – mivel a tartozás összegére a teljesítés napjáig társaságunk a szerződésre irányadó Kondíciós Lista szerint késedelmi kamatot számít fel –, illetve az végső soron a szerződés felmondásához vezethet. A szerződésre irányadó Kondíciós Listában ügyfeleink részletesen tájékozódhatnak a társaságunk által felszámítható kamat, késedelmi kamat, díj és egyéb költségek mértékéről. A szerződés felmondásával a szerződésből eredő követelés egy összegben esedékessé válik. Felhívjuk a figyelmet, hogy a pénzügyi lízingszerződés felmondásával az ügyfél gépjárműbirtoklási jogosultsága megszűnik.
A fizetési nehézségekről, azzal kapcsolatos lehetőségekről és teendőkről, valamint az állami adósságrendező programokról a Magyar Nemzeti Bank honlapján is hasznos információkat talál:
- Fizetési nehézségek
- Állami adósságrendező program (magáncsőd)
- Az eladósodás veszélyei
- Lehetőségek fizetési nehézségek esetén
- A hitelszerződés felmondásának elkerülése
- Teendők a hitelszerződés felmondásakor
A lakossági hitelezés feltételeiről és a hitelképesség vizsgálatáról szóló 361/2009. (XII. 30.) Korm. rendelet 3. § (3) bekezdése szerinti, a túlzott eladósodottság kockázatairól szóló tájékoztatót itt tekintheti meg.
Állami adósságrendező lehetőségekről bővebb információkat itt talál.