• No Suggestions Result

Készpénzbefizetés éjjel-nappal

Intézze készpénzbefizetéseit akár nyitvatartási időn túl is, a nap 24 órájában kényelmesen, sorban állás nélkül az erre alkalmas ATM-einken.

A bankszámláján azonnal jóváírjuk a befizetett összeget.
Tájékoztatás az azonnali jóváírású ATM-ekkel kapcsolatban

2022.10.21.

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy az azonnali jóváírású ATM-ek befizetői kapacitása 200 db bankjegy egy tranzakcióra, ennél több bankjegy befizetése esetén a bankautomata rendellenes működése léphet fel. Kérjük, hogy ne fizessenek be 200 db-nál több címletet ezekbe az ATM-ekbe.

Hogyan használja a ki- és befizető ATM-et?
Bankkártya behelyezése
PIN kód megadása, majd a „Befizetés” menüpont választása
Idegen tárgyak
Idegen tárgyak eltávolítása és a bankjegyek vízszintes behelyezése
Bankjegyek vizsgálata
Az ATM a megfelelő bankjegyeket összesíti, a hamisgyanúsakat bevonja
Fizetés jóváhagyása
A jóváhagyás után azonnal jóváírásra kerül a befizetett összeg

Próbálja ki!

Keresse az alábbi fiókjainkat, és próbálja ki az ATM-en keresztüli azonnali jóváírású készpénzbefizetést:

  • Budapest: Alle Fiók, Blaha Lujza téri Fiók, Campona Fiók, Csepeli Fiók, Fényes Elek Fiók, Flórián téri Fiók, Károly körúti Fiók, Kékgolyó utcai Fiók, KÖKI Fiók, Lövőház utcai Fiók, Mátyásföldi Fiók, Örs vezér téri Fiók, Pestszentlőrinci Fiók, Rákoskeresztúri Fiók, Szent István körúti Fiók, Tétényi úti Fiók, Újpalotai Fiók, Újpesti Fiók, Váci Fiók, Westend Fiók
  • Vidék: Békéscsabai Fiók, Budaörsi Fiók, Debreceni Fiók, Dunakeszi Fiók, Dunaújvárosi Fiók, Érdi Fiók, Gödöllői Fiók, Győri Fiók, Hódmezővásárhelyi Fiók, Kazincbarcikai Fiók,  Kecskeméti Fiók, Miskolci Fiók, Nyíregyházi fiók, Orosházi Fiók, Pécsi Fiók, Salgótarjáni Fiók, Siófoki Fiók, Soproni Fiók, Szegedi Fiók, Székesfehérvári Fiók, Szentendrei Fiók, Szigetszentmiklósi Fiók, Szombathelyi Fiók, Tatabányai Fiók, Törökbálinti Fiók, Váci Fiók, Veszprémi Fiók 

 

A készpénzbefizetés előnyei

 

  • Az azonnali jóváírású készpénzbefizetési szolgáltatás betéti kártya mellett hitelkártyával is elérhető.

 

  • A befizetett összeg a bankszámláján azonnal rendelkezésre áll.

 

  • Fióki nyitvatartási időn kívül, hétvégéken és ünnepnapokon is azonnal jóváírásra kerül a bankszámláján a befizetett összeg.

 

  • Hitelkártyával rendelkezdő ügyfelek részére a hitelkeret visszafizetésére is van lehetőség az ATM-en keresztül. 

 

  • Lakossági és vállalati ügyfeleknek egyformán elérhető a szolgáltatás, fő- és társkártyával is.
Mire figyeljen ATM készpénzpénzbefizetésnél?
Csak forint befizetés!
Kérjük, kizárólag forint bankjegyeket helyezzen az ATM nyílásába!
Maximum 200 db bankjegy!
Egyszerre 200 db bankjegyet, max. 4 millió Ft összegben fizethet be.
Idegen tárgyak nélkül!
Távolítson el minden idegen tárgyat a bankjegyekről a befizetés előtt!
Sértetlen bankjegyek!
Ne használjon gyűrött, összehajtott, ragasztott és hiányos bankjegyet!
Ne használjon érméket!
Ne tegyen az ATM nyílásába érméket, mert az meghibásodást okozhat.

Mely ügyfelek részére érhető el a szolgáltatás?

 

Az azonnali jóváírású készpénz-befizető szolgáltatásunkat a CIB Bank azon ügyfelei tudják igénybe venni, akik rendelkeznek:

  • a CIB Bank által kibocsátott, lakossági vagy üzleti, bármilyen típusú forint alapú betéti bankkártyával VAGY
  • a CIB Bank által kibocsátott, bármilyen típusú forint alapú hitelkártyával

 

A szolgáltatás fő- és társkártya-birtokosok részére egyformán elérhető. A befizetni kívánt összeg minden esetben a behelyezett bankkártyához tartozó számlán íródik jóvá, mely lehet Bankszámla, Hitelkártyaszámla vagy Kártyafedezeti Számla.

Hogy történik a befizetés a gyakorlatban?

 

  • A befizetni kívánt bankjegyeket közvetlenül az automata nyílásába kell helyeznie, boríték és idegen tárgyak használata nélkül.

 

  • Amennyiben az ATM bármilyen idegen tárgyat (pl. fémet, műanyagot) érzékel, figyelmeztetni fogja Önt ezek eltávolításáról! Kérjük az idegen tárgyakat távolítsa el, ezután a bankjegyeket helyezze vissza és folytassa a befizetést. 

 

  • Az ATM megvizsgálja a befizető nyílásba helyezett bankjegyeket. Amennyiben az automata forinttól eltérő bankjegyeket, vagy idegen papírdarabokat ismer fel, azokat azonnal visszaadja.

 

  • Az automata a hamisnak vélt bankjegyeket bevonja, így ezek nem kerülnek jóváírásra. Az ilyen bankjegyekről az ATM bizonylatot nyomtat, és tájékoztatja Önt a további teendőiről. A CIB Bank köteles eljuttatni azokat az MNB-nek.1 Azon bankjegyek ellenértékét, amelyek az MNB vizsgálata során nem bizonyulnak hamisnak, a CIB Bank utólagosan jóváírja az Ön számláján.

 

  • ATM-eken keresztül lehetősége van az MNB által a forgalomból bevont, törvényes fizetőeszköznek már nem minősülő bankjegyek befizetésére is, amelyek szintén jóváírásra kerülnek a bankszámláján. A forgalomból bevont, törvényes fizetőeszköznek nem minősölő bankjegyek kezelését illetően a vonatkozó jogszabályok az irányadóak.2 Az ilyen bankjegyekről az alábbi linken tájékozódhat.

 

  • Miután az ATM minden bankjegyet felismert, tételesen megjeleníti azokat a képernyőn. Önnek ekkor a „Jóváhagyás” gomb megnyomásával véglegesíteni kell a tranzakciót.

 

  • Az Ön jóváhagyása után az automata által kiadott bizonylaton címletenként fog szerepelni a befizetett összeg. 

Gyakran ismételt kérdések

 

Milyen bankkártyával érhető el az azonnali jóváírású készpénzbefizetés?

  • A CIB Bank által kibocsátott bármely forint alapú betéti- és hitelkártyával.

 

Bárki számlájára fizethetek be pénzt?

  • Nem, kizárólag a behelyezett bankkártyához tartozó számlára fizethet be, amennyiben ez forint alapú betéti- vagy hitelkártya.

 

Be tudok fizetni forinttól eltérő devizát is a devizaszámlámra?

  • Nem, a szolgáltatás kizárólag forint számlák esetében érhető el, és az ATM csak forint bankjegyek befizetését engedélyezi.

 

Mekkora díjat számol fel a bank a szolgáltatás igénybevételéért?

  • A díjakról a mindenkor hatályos kondíciós listáinkból értesülhet, amelyet a „Kapcsolódó dokumentumoknál talál (ld. lent). 

 

Honnan tudom, hogy akkora összeg kerül jóváírásra a számlámon, mint amennyi pénzt behelyeztem az ATM-be?

  • Az ATM képernyőjén tételesen, címletenként megjelenik a befizetni kívánt összeg. Amennyiben ez az összeg Ön szerint helyes, a „Jóváhagy” lehetőség választása után a számláján azonnal jóváírásra kerül az összeg.

 

Milyen más módon tudok pénzt befizetni a számlámra?

  • Önnek lehetősége van számlájára pénzt befizetni bankfióki pénztárban is a fiók nyitva tartásának ideje alatt, valamint a korábban megszokott módon, ATM-en keresztül borítékos befizetéssel az arra alkalmas automatákon. 

 

Más bankok által üzemeltetett ATM-eken is tudok befizetni a saját számlámra?

  • Nem, a szolgáltatás a CIB Bank kártyabirtokos ügyfeleinek kizárólag a CIB Bank által üzemeltetett, erre alkalmas ATM-eken vehető igénybe 

Megjegyzések

1 A bankjegyek feldolgozásáról, forgalmazásáról, valamint hamisítás elleni védelmével kapcsolatos technikai feladatokról szóló mindenkor hatályos MNB rendeletnek megfelelően (2019.07.14.-ig a 11/2011 (IX.6.) számú MNB rendelet, 2019.07.15.-től a 19/2019 (V.13.) számú MNB rendelet), valamint a Magyar Nemzeti Bankról  szóló 2013. évi CXXXIX. törvény rendelkezései alapján

2 Az irányadó jogszabályok a következők: A bankjegyek feldolgozásáról, forgalmazásáról, valamint hamisítás elleni védelmével kapcsolatos technikai feladatokról szóló mindenkor hatályos MNB rendelet (2019.07.14.-ig a 11/2011 (IX.6.) számú MNB rendelet, 2019.07.15.-től a 19/2019 (V.13.) számú MNB rendelet), valamint a Magyar Nemzeti Bankról  szóló 2013. évi CXXXIX. Törvény.

Need help?

CIB24 - Nonstop telephone customer service

Find the right assistance for you

(+36 1) 4 242 242

  • Investment transactions and information: working days 8:00 a.m. to 6:00 p.m
  • Existing loan and leasing administration: Monday 8:00-20:00, Tuesday-Friday 8:00-18:00
  • Insurance: Monday 8:00-20:00, Tuesday-Friday 8:00-18:00
  • Merchant card acceptance: 0-24
  • Account management: 0-24
9. Bank card, and e-channel cancellation, phising
Automatic card cancellation
9 1
Automatic e-channel cancellation
9 2
To connect an operator
9 0
1. Identification
Balance inquiry and account information
1 1
Mobile app registration code and digital services
1 2
Savings and investment
1 3
Activate your card, Card and mobile payment services
1 4
Loan and leasing
1 5
-
1 6
-
1 7
2. Without identification
Bank card
2 1
Digital services
2 2
Savings
2 3
Loan and leasing
2 4
General account information
2 5
-
2 6
-
2 7
4. -
-
4 1
-
4 2
-
4 3
-
4 4