• No Suggestions Result

Készpénzbefizetés éjjel-nappal

Intézze készpénzbefizetéseit akár nyitvatartási időn túl is, a nap 24 órájában kényelmesen, sorban állás nélkül az erre alkalmas ATM-einken.

A bankszámláján azonnal jóváírjuk a befizetett összeget.
Tájékoztatás az azonnali jóváírású ATM-ekkel kapcsolatban

2022.10.21.

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy az azonnali jóváírású ATM-ek befizetői kapacitása 200 db bankjegy egy tranzakcióra, ennél több bankjegy befizetése esetén a bankautomata rendellenes működése léphet fel. Kérjük, hogy ne fizessenek be 200 db-nál több címletet ezekbe az ATM-ekbe.

Hogyan használja a ki- és befizető ATM-et?
Bankkártya behelyezése
PIN kód megadása, majd a „Befizetés” menüpont választása
Idegen tárgyak
Idegen tárgyak eltávolítása és a bankjegyek vízszintes behelyezése
Bankjegyek vizsgálata
Az ATM a megfelelő bankjegyeket összesíti, a hamisgyanúsakat bevonja
Fizetés jóváhagyása
A jóváhagyás után azonnal jóváírásra kerül a befizetett összeg

Próbálja ki!

Keresse az alábbi fiókjainkat és fiókon kívüli helyszíneket, és próbálja ki az ATM-en keresztüli azonnali jóváírású készpénzbefizetést:

Budapest: 

  • Alle Fiók
  • Bem Center Fiók
  • Blaha Lujza téri Fiók
  • Campona Fiók
  • Csepeli Fiók
  • Fényes Elek Fiók
  • Flórián téri Fiók
  • Károly körúti Fiók
  • Kékgolyó utcai Fiók
  • KÖKI Fiók
  • Lövőház utca 7-9.
  • Mátyásföldi Fiók
  • Örs vezér téri Fiók
  • Pestszentlőrinci Fiók
  • Rákoskeresztúri Fiók
  • Rózsakert Bevásárlóközpont (földszint)
  • Szent István körúti Fiók
  • Tétényi úti Fiók
  • Újpalotai Fiók
  • Újpesti Fiók
  • Westend Fiók

Vidék: 

  • Békéscsabai Fiók
  • Budaörsi Fiók
  • Debreceni Fiók
  • Dunakeszi Fiók
  • Dunaújvárosi Fiók
  • Érdi Fiók
  • Gödöllői Fiók
  • Győri Fiók
  • Hódmezővásárhelyi Fiók
  • Kaposvári Fiók
  • Kazincbarcikai Fiók
  • Kecskeméti Fiók
  • Mátészalkai Fiók
  • Miskolci Fiók
  • Nyíregyházi Fiók
  • Orosházi Fiók
  • Pécsi Fiók
  • Salgótarjáni Fiók
  • Siófoki Fiók
  • Soproni Fiók
  • Szegedi Fiók
  • Székesfehérvári Fiók
  • Szentendrei Fiók
  • Szigetszentmiklósi Fiók
  • Szolnoki Fiók
  • Szombathelyi Fiók
  • Tatabányai Fiók
  • Törökbálinti Fiók
  • Váci Fiók
  • Vecsési Fiók
  • Veszprémi Fiók

A készpénzbefizetés előnyei

 

  • Az azonnali jóváírású készpénzbefizetési szolgáltatás betéti kártya mellett hitelkártyával is elérhető.

 

  • A befizetett összeg a bankszámláján azonnal rendelkezésre áll.

 

  • Fióki nyitvatartási időn kívül, hétvégéken és ünnepnapokon is azonnal jóváírásra kerül a bankszámláján a befizetett összeg.

 

  • Hitelkártyával rendelkezdő ügyfelek részére a hitelkeret visszafizetésére is van lehetőség az ATM-en keresztül. 

 

  • Lakossági és vállalati ügyfeleknek egyformán elérhető a szolgáltatás, fő- és társkártyával is.
Mire figyeljen ATM készpénzpénzbefizetésnél?
Csak forint befizetés!
Kérjük, kizárólag forint bankjegyeket helyezzen az ATM nyílásába!
Maximum 200 db bankjegy!
Egyszerre 200 db bankjegyet, max. 4 millió Ft összegben fizethet be.
Idegen tárgyak nélkül!
Távolítson el minden idegen tárgyat a bankjegyekről a befizetés előtt!
Sértetlen bankjegyek!
Ne használjon gyűrött, összehajtott, ragasztott és hiányos bankjegyet!
Ne használjon érméket!
Ne tegyen az ATM nyílásába érméket, mert az meghibásodást okozhat.

Mely ügyfelek részére érhető el a szolgáltatás?

 

Az azonnali jóváírású készpénz-befizető szolgáltatásunkat a CIB Bank azon ügyfelei tudják igénybe venni, akik rendelkeznek:

  • a CIB Bank által kibocsátott, lakossági vagy üzleti, bármilyen típusú forint alapú betéti bankkártyával VAGY
  • a CIB Bank által kibocsátott, bármilyen típusú forint alapú hitelkártyával

 

A szolgáltatás fő- és társkártya-birtokosok részére egyformán elérhető. A befizetni kívánt összeg minden esetben a behelyezett bankkártyához tartozó számlán íródik jóvá, mely lehet Bankszámla, Hitelkártyaszámla vagy Kártyafedezeti Számla.

Hogy történik a befizetés a gyakorlatban?

 

  • A befizetni kívánt bankjegyeket közvetlenül az automata nyílásába kell helyeznie, boríték és idegen tárgyak használata nélkül.

 

  • Amennyiben az ATM bármilyen idegen tárgyat (pl. fémet, műanyagot) érzékel, figyelmeztetni fogja Önt ezek eltávolításáról! Kérjük az idegen tárgyakat távolítsa el, ezután a bankjegyeket helyezze vissza és folytassa a befizetést. 

 

  • Az ATM megvizsgálja a befizető nyílásba helyezett bankjegyeket. Amennyiben az automata forinttól eltérő bankjegyeket, vagy idegen papírdarabokat ismer fel, azokat azonnal visszaadja.

 

  • Az automata a hamisnak vélt bankjegyeket bevonja, így ezek nem kerülnek jóváírásra. Az ilyen bankjegyekről az ATM bizonylatot nyomtat, és tájékoztatja Önt a további teendőiről. A CIB Bank köteles eljuttatni azokat az MNB-nek.1 Azon bankjegyek ellenértékét, amelyek az MNB vizsgálata során nem bizonyulnak hamisnak, a CIB Bank utólagosan jóváírja az Ön számláján.

 

  • ATM-eken keresztül lehetősége van az MNB által a forgalomból bevont, törvényes fizetőeszköznek már nem minősülő bankjegyek befizetésére is, amelyek szintén jóváírásra kerülnek a bankszámláján. A forgalomból bevont, törvényes fizetőeszköznek nem minősölő bankjegyek kezelését illetően a vonatkozó jogszabályok az irányadóak.2 Az ilyen bankjegyekről az alábbi linken tájékozódhat.

 

  • Miután az ATM minden bankjegyet felismert, tételesen megjeleníti azokat a képernyőn. Önnek ekkor a „Jóváhagyás” gomb megnyomásával véglegesíteni kell a tranzakciót.

 

  • Az Ön jóváhagyása után az automata által kiadott bizonylaton címletenként fog szerepelni a befizetett összeg. 

Gyakran ismételt kérdések

 

Milyen bankkártyával érhető el az azonnali jóváírású készpénzbefizetés?

  • A CIB Bank által kibocsátott bármely forint alapú betéti- és hitelkártyával.

 

Bárki számlájára fizethetek be pénzt?

  • Nem, kizárólag a behelyezett bankkártyához tartozó számlára fizethet be, amennyiben ez forint alapú betéti- vagy hitelkártya.

 

Be tudok fizetni forinttól eltérő devizát is a devizaszámlámra?

  • Nem, a szolgáltatás kizárólag forint számlák esetében érhető el, és az ATM csak forint bankjegyek befizetését engedélyezi.

 

Mekkora díjat számol fel a bank a szolgáltatás igénybevételéért?

  • A díjakról a mindenkor hatályos kondíciós listáinkból értesülhet, amelyet a „Kapcsolódó dokumentumoknál talál (ld. lent). 

 

Honnan tudom, hogy akkora összeg kerül jóváírásra a számlámon, mint amennyi pénzt behelyeztem az ATM-be?

  • Az ATM képernyőjén tételesen, címletenként megjelenik a befizetni kívánt összeg. Amennyiben ez az összeg Ön szerint helyes, a „Jóváhagy” lehetőség választása után a számláján azonnal jóváírásra kerül az összeg.

 

Milyen más módon tudok pénzt befizetni a számlámra?

  • Önnek lehetősége van számlájára pénzt befizetni bankfióki pénztárban is a fiók nyitva tartásának ideje alatt, valamint a korábban megszokott módon, ATM-en keresztül borítékos befizetéssel az arra alkalmas automatákon. 

 

Más bankok által üzemeltetett ATM-eken is tudok befizetni a saját számlámra?

  • Nem, a szolgáltatás a CIB Bank kártyabirtokos ügyfeleinek kizárólag a CIB Bank által üzemeltetett, erre alkalmas ATM-eken vehető igénybe 

Megjegyzések

1 A bankjegyek feldolgozásáról, forgalmazásáról, valamint hamisítás elleni védelmével kapcsolatos technikai feladatokról szóló mindenkor hatályos MNB rendeletnek megfelelően (2019.07.14.-ig a 11/2011 (IX.6.) számú MNB rendelet, 2019.07.15.-től a 19/2019 (V.13.) számú MNB rendelet), valamint a Magyar Nemzeti Bankról  szóló 2013. évi CXXXIX. törvény rendelkezései alapján

2 Az irányadó jogszabályok a következők: A bankjegyek feldolgozásáról, forgalmazásáról, valamint hamisítás elleni védelmével kapcsolatos technikai feladatokról szóló mindenkor hatályos MNB rendelet (2019.07.14.-ig a 11/2011 (IX.6.) számú MNB rendelet, 2019.07.15.-től a 19/2019 (V.13.) számú MNB rendelet), valamint a Magyar Nemzeti Bankról  szóló 2013. évi CXXXIX. Törvény.

Need help?

CIB24 - Nonstop telephone customer service

Find the right assistance for you

(+36 1) 4 242 242

  • Investment transactions and information: working days 8:00 a.m. to 6:00 p.m
  • Existing loan and leasing administration: Monday 8:00-20:00, Tuesday-Friday 8:00-18:00
  • Insurance: Monday 8:00-20:00, Tuesday-Friday 8:00-18:00
  • Merchant card acceptance: 0-24
  • Account management: 0-24
9. Bank card, and e-channel cancellation, phising
Automatic card cancellation
9 1
Automatic e-channel cancellation
9 2
To connect an operator
9 0
1. Identification
Balance inquiry and account information
1 1
Mobile app registration code and digital services
1 2
Savings and investment
1 3
Activate your card, Card and mobile payment services
1 4
Loan and leasing
1 5
-
1 6
-
1 7
2. Without identification
Bank card
2 1
Digital services
2 2
Savings
2 3
Loan and leasing
2 4
General account information
2 5
-
2 6
-
2 7
4. -
-
4 1
-
4 2
-
4 3
-
4 4