• No Suggestions Result

Bankkártya korlátozása és feloldása

Gyorsan, egyszerűen, pár kattintással.

Cselekedjen gyorsan, védje meg pénzét!

Előfordult már, hogy nem találta bankkártyáját? Tartott már attól, hogy esetlegesen illetéktelenek férhettek hozzá a kártyaadataihoz?

Ilyen és hasonló esetekben mobilalkalmazásunkban lehetősége van a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat felhívása nélkül, átmenetileg blokkolni a kártyáját, illetve az időszakosan korlátozott kártyát feloldania. 

Hogyan tudom átmenetileg korlátozni bankkártyámat?

1. Nyissa meg a CIB Bank Mobilalkalmazásban a Kártyák / Kártyáim menüpontot. 

2. Itt a jobb alsó sarokban lévő lebegő gombra kattintva, a lista alján megjelenik az „Átmeneti kártyablokkolás” funkció.

3. A funkciót használva, a felugró ablakon kattintson a „Tovább” gombra, majd a PIN kód beírása/biometrikus azonosítás után a kártyát átmenetileg blokkolta.

  • (A felugró ablakban a „Mégsem” gombra kattintva nem történik meg a zárolás).

4. A sikeres kártyablokkolásról egy újabb, zöld felugró ablak tájékoztat.

Ha fel szeretné oldani a blokkolást, válassza ki az adott kártyát, a kártyaképen megjelenik egy tájékoztató szöveg, és az alatt pedig a „Feloldás” gomb.

Digitalizált kártya esetén a mobiltárca szolgálatásokban (Apple Pay, GPay) a blokkolást követően a kártya nem használható.

 

FONTOS!

A bank által gyanúsnak ítélt kártyatranzakciók miatt blokkolt kártyákat is ugyanúgy jelenítjük meg, mint az ügyfél által korlátozott kártyát.

Amennyiben nem Ön kezdeményezte a blokkolást, a feloldás előtt mindenképpen ellenőrizze a tranzakciólistát a Kártyák / Kártyáim menüpontban (az utolsó tranzakciókat), és csak akkor oldja fel a blokkolást, ha nem lát gyanús tranzakciót! Ha bizonytalan, kérjük vegye fel a kapcsolatot a CIB24 telefonos ügyfélszolgálattal.

Hogyan tudom az átmenetileg zárolt kártyámat feloldani?

1. A Kártyák / Kártyáim menüpontban

  • a kártyaképen látható „Feloldás” gombbal, vagy
  • a jobb alsó sarokban lévő lebegő gombra kattintva, a „Kártya feloldása” funkción keresztül.

  • Ezen felül a Kártyainformációk menüpontban is van erre lehetőség:
    • megjelenik a tájékoztatószöveg és a „Feloldás” gomb.

2. PIN kód beírása/biometrikus azonosítás után a kártya feloldásra kerül.

3. A sikeres feloldásról egy zöld felugró ablak tájékoztat.

Digitalizált kártya esetén a mobiltárca szolgáltatásokban (Apple Pay, Google Pay) a feloldást követően a kártya ismét teljeskörűen használható.

Amennyiben a bankkártyát nem találja, vagy bebizonyosodik, hogy illetéktelenek kezébe kerültek a kártyaadatok, a kártya azonnali letiltását, és új igénylését javasoljuk!

Fedezze fel digitális megoldásainkat!

Fedezze fel digitális megoldásainkat!

Adja át magát a bankolás új élményének! Használja ki a digitális megoldásaink nyújtotta előnyöket! És hogy melyek ezek? Mutatjuk!
Need help?

CIB24 - Nonstop telephone customer service

Find the right assistance for you

(+36 1) 4 242 242

  • Investment transactions and information: working days 8:00 a.m. to 6:00 p.m
  • Existing loan and leasing administration: Monday 8:00-20:00, Tuesday-Friday 8:00-18:00
  • Insurance: Monday 8:00-20:00, Tuesday-Friday 8:00-18:00
  • Merchant card acceptance: 0-24
  • Account management: 0-24
9. Bank card, and e-channel cancellation, phising
Automatic card cancellation
9 1
Automatic e-channel cancellation
9 2
To connect an operator
9 0
1. Identification
Balance inquiry and account information
1 1
Mobile app registration code and digital services
1 2
Savings and investment
1 3
Activate your card, Card and mobile payment services
1 4
Loan and leasing
1 5
-
1 6
-
1 7
2. Without identification
Bank card
2 1
Digital services
2 2
Savings
2 3
Loan and leasing
2 4
General account information
2 5
-
2 6
-
2 7
4. -
-
4 1
-
4 2
-
4 3
-
4 4