Bankkártya korlátozása és feloldása
Cselekedjen gyorsan, védje meg pénzét!
Előfordult már, hogy nem találta bankkártyáját? Tartott már attól, hogy esetlegesen illetéktelenek férhettek hozzá a kártyaadataihoz?
Ilyen és hasonló esetekben mobilalkalmazásunkban lehetősége van a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat felhívása nélkül, átmenetileg blokkolni a kártyáját, illetve az időszakosan korlátozott kártyát feloldania.
1. Nyissa meg a CIB Bank Mobilalkalmazásban a Kártyák / Kártyáim menüpontot.
2. Itt a jobb alsó sarokban lévő lebegő gombra kattintva, a lista alján megjelenik az „Átmeneti kártyablokkolás” funkció.
3. A funkciót használva, a felugró ablakon kattintson a „Tovább” gombra, majd a PIN kód beírása/biometrikus azonosítás után a kártyát átmenetileg blokkolta.
- (A felugró ablakban a „Mégsem” gombra kattintva nem történik meg a zárolás).
4. A sikeres kártyablokkolásról egy újabb, zöld felugró ablak tájékoztat.
Ha fel szeretné oldani a blokkolást, válassza ki az adott kártyát, a kártyaképen megjelenik egy tájékoztató szöveg, és az alatt pedig a „Feloldás” gomb.
Digitalizált kártya esetén a mobiltárca szolgálatásokban (Apple Pay, GPay) a blokkolást követően a kártya nem használható.
1. A Kártyák / Kártyáim menüpontban
- a kártyaképen látható „Feloldás” gombbal, vagy
- a jobb alsó sarokban lévő lebegő gombra kattintva, a „Kártya feloldása” funkción keresztül.
- Ezen felül a Kártyainformációk menüpontban is van erre lehetőség:
- megjelenik a tájékoztatószöveg és a „Feloldás” gomb.
2. PIN kód beírása/biometrikus azonosítás után a kártya feloldásra kerül.
3. A sikeres feloldásról egy zöld felugró ablak tájékoztat.
Digitalizált kártya esetén a mobiltárca szolgáltatásokban (Apple Pay, Google Pay) a feloldást követően a kártya ismét teljeskörűen használható.
Amennyiben a bankkártyát nem találja, vagy bebizonyosodik, hogy illetéktelenek kezébe kerültek a kártyaadatok, a kártya azonnali letiltását, és új igénylését javasoljuk!