• Nincs találat

Bankkártya korlátozása és feloldása

Gyorsan, egyszerűen, pár kattintással.

Cselekedjen gyorsan, védje meg pénzét!

Előfordult már, hogy nem találta bankkártyáját? Tartott már attól, hogy esetlegesen illetéktelenek férhettek hozzá a kártyaadataihoz?

Ilyen és hasonló esetekben mobilalkalmazásunkban lehetősége van a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat felhívása nélkül, átmenetileg blokkolni a kártyáját, illetve az időszakosan korlátozott kártyát feloldania. 

Hogyan tudom átmenetileg korlátozni bankkártyámat?

1. Nyissa meg a CIB Bank Mobilalkalmazásban a Kártyák / Kártyáim menüpontot. 

2. Itt a jobb alsó sarokban lévő lebegő gombra kattintva, a lista alján megjelenik az „Átmeneti kártyablokkolás” funkció.

3. A funkciót használva, a felugró ablakon kattintson a „Tovább” gombra, majd a PIN kód beírása/biometrikus azonosítás után a kártyát átmenetileg blokkolta.

  • (A felugró ablakban a „Mégsem” gombra kattintva nem történik meg a zárolás).

4. A sikeres kártyablokkolásról egy újabb, zöld felugró ablak tájékoztat.

Ha fel szeretné oldani a blokkolást, válassza ki az adott kártyát, a kártyaképen megjelenik egy tájékoztató szöveg, és az alatt pedig a „Feloldás” gomb.

Digitalizált kártya esetén a mobiltárca szolgálatásokban (Apple Pay, GPay) a blokkolást követően a kártya nem használható.

 

FONTOS!

A bank által gyanúsnak ítélt kártyatranzakciók miatt blokkolt kártyákat is ugyanúgy jelenítjük meg, mint az ügyfél által korlátozott kártyát.

Amennyiben nem Ön kezdeményezte a blokkolást, a feloldás előtt mindenképpen ellenőrizze a tranzakciólistát a Kártyák / Kártyáim menüpontban (az utolsó tranzakciókat), és csak akkor oldja fel a blokkolást, ha nem lát gyanús tranzakciót! Ha bizonytalan, kérjük vegye fel a kapcsolatot a CIB24 telefonos ügyfélszolgálattal.

Hogyan tudom az átmenetileg zárolt kártyámat feloldani?

1. A Kártyák / Kártyáim menüpontban

  • a kártyaképen látható „Feloldás” gombbal, vagy
  • a jobb alsó sarokban lévő lebegő gombra kattintva, a „Kártya feloldása” funkción keresztül.

  • Ezen felül a Kártyainformációk menüpontban is van erre lehetőség:
    • megjelenik a tájékoztatószöveg és a „Feloldás” gomb.

2. PIN kód beírása/biometrikus azonosítás után a kártya feloldásra kerül.

3. A sikeres feloldásról egy zöld felugró ablak tájékoztat.

Digitalizált kártya esetén a mobiltárca szolgáltatásokban (Apple Pay, Google Pay) a feloldást követően a kártya ismét teljeskörűen használható.

Amennyiben a bankkártyát nem találja, vagy bebizonyosodik, hogy illetéktelenek kezébe kerültek a kártyaadatok, a kártya azonnali letiltását, és új igénylését javasoljuk!

Fedezze fel digitális megoldásainkat!

Fedezze fel digitális megoldásainkat!

Adja át magát a bankolás új élményének! Használja ki a digitális megoldásaink nyújtotta előnyöket! És hogy melyek ezek? Mutatjuk!
Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
  • Befektetési tranzakciók és információk: munkanapokon 8:00-18:00
  • Meglévő hitel és lízing ügyintézés: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00 
  • Biztosítás kötés és információ: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00
  • Kereskedői kártyaelfogadás: 0-24 
  • Számlaügyintézés: 0-24
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
Automata kártyatiltás
9 1
Automata elektronikus csatorna tiltás
9 2
Ügyintéző kapcsolás
9 0
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4