• Nincs találat

   

CIB24 Telefonos Azonosító Kód online regisztráció

Ön rendelkezik CIB24 szerződéssel, de a Telefonos Azonosító Kód (TAK) beállítása nem történt még meg vagy elfelejtette és módosítani szeretné meglévő TAK-ját? Mostantól online is van erre lehetőség!

Miért fontos a Telefonos Azonosító Kód (TAK)?

TAK szükséges ahhoz, hogy az éjjel-nappal elérhető telefonos ügyfélszolgálatunkon, a CIB24-en azonosítani tudják magukat ügyfeleink, és így megbízásokat  adhassanak, illetve személyre szabott tájékoztatást kaphassanak.

Hogyan állíthatja be TAK-ját?

Belépés a TAK regisztrációs oldalra

A TAK regisztrációs oldalra történő belépéskor kétféleképpen azonosíthatja magát:

  • Amennyiben rendelkezik CIB Bank Mobilalkalmazással:
    • Kérjük, nyissa meg a CIB Bank Mobilalkalmazás kezdőképernyőjének jobb alsó sarkában található #withKEY funkciót!
    • Adja meg a mobilalkalmazásba való belépéshez, illetve a tranzakciók jóváhagyásához használt minimum 5, maximum 10 számjegyű PIN kódját vagy biometrikus azonosítóját!
    • Adja meg a regisztrációsoldalon az alkalmazás képernyőn megjelenő ügyfélazonosítóját és #withKEY jelszavát!
  • Amennyiben CIB Hard Tokennel rendelkezik:
    • Felhasználóneve (jellemzően GIRO számlaszámának középső 8 számjegye vagy a CIB Internetalapú elektronikus szolgáltatások igénylőlapján szereplő felhasználói azonosító) és CIB Hard Token eszköze által generált jelszava megadásával léphet be a felületre. 
    • Adja meg token PIN kódját, majd generáljon belépési jelszót az egyes gombbal!

TAK rögzítése/módosítása

A TAK regisztrációs oldalra történő sikeres bejelentkezés után a TAK regisztráció képernyő jelenik meg.

  • Ezen a képernyőn láthatja a nevét és CIB24 felhasználói azonosítóját.
  • Itt adhatja meg TAK-ját, ha elfelejtette és módosítani szeretné azt, vagy TAK kódot szeretne beállítani. (CIB24 szerződéssel rendelkezik, de TAK kód beállításra eddig nem került sor) 
  • A Regisztráció gombra kattintást követően TAK regisztrációját alá kell írnia a CIB Bank Mobilalkalmazásba épített #withKEY token által generált egyszer használatos jelszóval vagy a CIB Hard Token által generált egyedi jelszóval. 

TAK rögzítés/módosítás befejezése

  • Az Aláírás gombra kattintás után a visszaigazoló képernyőn sikeres rögzítés/módosítás esetén „A Telefonos Azonosító Kód beállítása sikeres!” üzenet jelenik meg. 
  • Az új TAK-ot azonnal használhatja is.

Kérjük, hogy a részletekkel kapcsolatban tekintse meg Ügyféltájékoztatónkat a www.cib.hu oldalon történő Telefonos Azonosító Kód megadására/módosításra vonatkozóan, melyet a kapcsolódó dokumentumok között érhet el.

Beállítom az új Telefonos Azonosító Kódom

Kapcsolódó dokumentumok

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
  • Befektetési tranzakciók és információk: munkanapokon 8:00-18:00
  • Meglévő hitel és lízing ügyintézés: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00 
  • Biztosítás kötés és információ: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00
  • Kereskedői kártyaelfogadás: 0-24 
  • Számlaügyintézés: 0-24
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
Automata kártyatiltás
9 1
Automata elektronikus csatorna tiltás
9 2
Ügyintéző kapcsolás
9 0
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4