• No Result

Magnifica

A Magnifica a CIB Bank prémium banki szolgáltatása, mely keretében külön költségek nélkül élvezheti alábbi kiemelt szolgáltatásainkat.

Mit kínál a Magnifica szolgáltatás?

  • Nagy tudású, tapasztalt, személyes pénzügyi tanácsadó, a Magnifica bankár áll rendelkezésére.
  • Rövid-, közép-, és hosszú távú pénzügyi stratégiák közös tervezése.
  • Befektetési tanácsadás.
  • Folyamatos portfóliófigyelés.
  • Magnifica kedvezmények és árfolyamok.
  • Soron kívüli kiszolgálás a bankfiókban.
  • Magnifica24 non-stop telefonos ügyfélszolgálat.

Hogyan válhat Magnifica ügyféllé?

Magnifica ügyféllé nagykorú ügyfeleink válhatnak, kétféle módon: 

  • Automatikus bekerüléssel: ha ügyfeleink a Magnifica szolgáltatásba történő belépési feltételeket teljesítik, automatikusan Magnifica ügyfelekké válnak, vagy 
  • Egyedi Magnifica megállapodással történő bekerüléssel: ügyfelünk személyesen, a bankfiókban közölt kérelme alapján Magnifica szolgáltatásra vonatkozó egyedi megállapodás jöhet létre, ha ügyfelünk teljesíti a Magnifica szolgáltatásba történő bekerülés feltételét, nem meglévő Private Banking ügyfél, valamint rendelkezik bankunknál bankszámlaszerződéssel.


 
Automatikus bekerülés feltétele: 

Minden év januárjában azok az ügyfeleink válnak CIB Magnifica ügyféllé, akik teljesítik legalább az egyik, alább meghatározott bekerülési feltételt. Az automatikus bekerüléshez egyedi megállapodás megkötése nem szükséges, és minden év januárját megelőző november hónapban vizsgáljuk meg, hogy teljesítésre kerül-e azalábbi bekerülési feltételek valamelyike:

  • egy év, azaz tizenkettő egymást követő naptári hónapban (a vizsgálatot megelőző év novemberétől a vizsgálat évének októberéig) a bankunknál kezelt hó végi záró megtakarítási állományainak medián* értéke eléri a 10.000.000 (azaz tízmillió) forintot, vagy ezzel egyenértékű devizaösszeget, mely értéket a megtakarítási állomány az utolsó vizsgált hat naptári hónapból legalább öt naptári hónapban is eléri; vagy 
  • egy év, azaz tizenkettő egymást követő naptári hónapban (a vizsgálatot megelőző év novemberétől a vizsgálat évének októberéig) a bankunknál vezetett bankszámláira összevontan érkező havi jóváírások medián* értéke eléri a 800.000 (azaz nyolcszázezer) forint vagy ezzel egyenértékű devizaösszeget, mely jóváírási érték az utolsó vizsgált hat naptári hónapból legalább öt naptári hónapban is teljesül; vagy 
  • bankunk dönthet úgy, hogy az ügyfelet az üzletszabályzatban meghirdetett bekerülési feltételeken kívül egyedi kritériumok alapján és egyedi megállapodás megkötése nélkül Magnifica ügyféllé minősíti.

 

Egyedi Magnifica megállapodással történő bekerülés feltétele: 

Azok az ügyfeleink is Magnifica ügyféllé vállhatnak, akik az alábbi feltételeket teljesítik. Az erre irányuló kérelmet személyesen szükséges jelezni, és Magnifica szolgáltatásra vonatkozó egyedi megállapodást kell kötni bankunkkal:

  • ügyfelünk bankunknál kezelt aktuális megtakarítási állományának értéke eléri a 10.000.000 (azaz tízmillió) forintot, vagy ezzel egyenértékű devizaösszeget; vagy
  • ügyfelünk bankunknál vezetett bankszámláira érkezik összevontan havi jóváírás, melynek aktuális értéke eléri a 800.000 (azaz nyolcszázezer) forint vagy ezzel egyenértékű devizaösszeget; vagy
  • bankunk az üzletszabályzatban meghirdetett bekerülési feltételeken kívül, egyedi kritériumok mentén is dönthet úgy, hogy az ügyféllel egyedi magnifica megállapodást köt.

Bankunk ezt követően megvizsgálja az ügyfél kérését, és pozitív döntés esetén Magnifica szolgáltatásra vonatkozó egyedi megállapodást köt, mely megállapodás alapján ügyfelünknek ennek megfelelő szolgáltatás biztosít. 


 
*Medián meghatározása:

  • A medián egy statisztikai középérték: Véges elemszámú sokaság esetén a medián a sorba rendezett adatok közül a középső érték, amely érték a sorba rendezett adatokat két egyenlő részre osztja. Magnifca szolgáltatás esetén bankunk a 12 vizsgált hónap tekintetében a növekvő sorrendbe állított hóvégi eredmények hatodik és hetedik értékének számtani átlagát tekinti mediánnak. 

Számításának részletes szabályai az általános szerződési feltételekben olvashatók.

Jogi információk

A Magnifica szolgáltatásra való jogosultság elvesztésének feltételei:

Akár Automatikus bekerüléssel, akár – amennyiben az Egyedi Magnifica megállapodás másként nem rendelkezik – Egyedi Magnifica megállapodással történő bekerüléssel vált az ügyfél Magnifica ügyféllé, minden év januárjában azon ügyfél számára megszűnik a Magnifica szolgáltatás, aki nem teljesíti legalább az egyik Automatikus bekerülés feltételeként meghatározott feltételt (automatikus kikerülés). A bank minden év januárját megelőző november hónapban megvizsgálja, hogy az ügyfél teljesítette-e valamely Automatikus bekerülési feltételt.

Jelen tájékoztatás nem teljes körű. További információért hívja a CIB24-et a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon, keresse fel honlapunkat (www.cib.hu), vagy forduljon bizalommal munkatársainkhoz bankfiókjainkban. 

A Magnifica szolgáltatásra vonatkozó részletes feltételeket a fogyasztók és egyéni vállalkozók részére szóló Általános Lakossági Üzletszabályzat, a bank befektetési szolgáltatásának feltételei tekintetében a bank mindenkori Befektetési Szolgáltatásokra vonatkozó üzletszabályzata az irányadó, amely megtalálható a www.cib.hu és a www.ebroker.hu honlapokon, illetve bármely bankfiókunkban. Aktuális díjainkról a Díjjegyzékben talál részletes felvilágosítást. Jelen hirdetés a CIB Bank Zrt. részéről nem minősül ajánlattételnek, befektetési- vagy adótanácsadásnak, célja kizárólag a figyelem felkeltése.

Segíthetünk?

Hívja a magnifica24 ügyfélszolgálatunkat!

Chat