CIB Partner Könyvelői Vállalkozói Számlacsomag
Nyisson számlát online!
Akciós ajánlatunk
Akciós ajánlatunk keretében visszavonásig, de legalább 2024. december 31-ig:
ÁTUTALÁSOK
- 0 forint az elektronikus csatornákon indított NAV részére történő belföldi forint átutalás teljesítésének díja (1)
- 0 forint az elektronikus csatornákon indított bankon belüli forint átutalások teljesítésének díja (1)
- 0 forint az elektronikus csatornákon indított bankon belüli deviza átutalások teljesítésének díja (1)
BANKKÁRTYA
- 0 forint a CIB Visa Kompakt vagy CIB Visa Business Üzleti bankkártya első éves díja
MOBILALKALMAZÁS
- 0 forint a CIB Bank Mobilalkalmazás, mellyel okostelefonon kényelmesen intézheti pénzügyeit
- 0 forint a CIB Bank Mobilalkalmazásban elérhető Okos értesítések funkció havi és értesítésenkénti díja, mely szolgáltatással a pénzmozgásairól azonnali értesítést kap
A forint számlán kívül további négyféle devizában is nyitható (EUR, USD, CHF, GBP)
Szolgáltatásaink
Számlacsomagjainkkal - többek közt - az alábbi szolgáltatásokat érheti el:
- forintátutalás belföldre és külföldre,
- átvezetési megbízások,
- devizaátutalás,
- pénztári szolgáltatások,
- beszedési megbízások indítása és fogadása,
- forint alapú üzleti bankkártyák,
- számlainformációk.
Vállalkozására szabható kedvezmények
Tudjon meg többet!
Pénzügyek egyszerűen.
Miért válassza az online folyamatot?
KÉNYELMES: A számlacsomagot otthona vagy irodája kényelméből is összeállíthatja, majd akár online akár bankfiókban megnyithatja
SZEMÉLYRE SZABHATÓ: A számlacsomag összeállításakor akár vállalkozásához szabott kedvezményeket is választhat.
ONLINE AZONOSÍTÁS: Videóchaten keresztül okmányai felmutatásával azonosíthatja magát!
PAPÍRMENTES FOLYAMAT: Olvassa el, fogadja el az összes dokumentumot és írja alá elektronikusan a szerződését fióklátogatás nélkül!
Az online számlanyitás fő lépései
1. Ajánlatkészítés
Igényei szerint összeállíthatja új vállalkozói számlacsomagját, akár egyedi kedvezményeket választva!
2. Számlanyitás indítása
Amennyiben megfelel az online igénylés feltételeinek, a számlanyitást az ’Online igénylés elindítása’ gombra kattintva tudja megkezdeni.
3. Regisztráció, adatok
Regisztráció a Bank alvállalkozója (Facekom Kft.) által biztosított rendszerbe, szükséges adatok megadása, dokumentumok feltöltése
4. Online azonosítás
A Bank alvállalkozója élő videóchat keretében azonosítja Önt, melyhez személyes okmányait szükséges előkészítenie.
5. Ellenőrzés
Azonosítást követően elvégezzük a megadott adatok és a feltöltött dokumentumok ellenőrzését.
6. Online szerződéskötés
A szerződés aláírása az ügyfél és a bank részéről is elektronikusan történik.
7. Sikeres számlanyitás
A szerződés aláírását követően elindíthatja az elektronikus csatorna regisztrációt és már használhatja is új vállalkozói bankszámláját!
Alapfeltételek
- Érvényes, bankunktól kapott ajánlattal rendelkezik.
- Nem rendelkezik a vállalkozás a CIB Banknál vállalkozói bankszámlatermékkel, valamint átstrukturált termékkel, illetve késedelmes tartozással.
- A vállalkozás magyar adóilletőségű.
- A vállalkozásnak maximum 4 magánszemély tulajdonosa van. Tényleges tulajdonosai Magyarországon adózó magyar állampolgárok (tehát kizárólag magánszemélyek tulajdonában van, a tulajdonosok között nem található vállalkozás).
- A tényleges tulajdonos(ok) nem kiemelt közszereplő(k), nem kiemelt közszereplő közeli hozzátartozója(i), illetve kiemelt közszereplővel nem áll(nak) kapcsolatban.
- Működő vállalkozás az alábbi cégformák egyikében működik: Egyéni vállalkozó, Kft., Bt., Kkt., Egyéni cég, mely nem állhat felszámolási, kényszertörlési, reorganizációs vagy csődeljárás, illetve végelszámolás alatt, illetve ezen eljárások megindítása nincs folyamatban, valamint az egyéni vállalkozó a tevékenységét nem szünetelteti, vagy nincs megszüntetés alatt. Vállalkozása a 2013. évi CCXXXVII. tv. (Hpt.) szerint nem minősül pénzügyi intézménynek.
- Ön a vállalkozás önálló képviseletére jogosult vezető tisztségviselője vagy egyéni vállalkozó, aki
- 18. életévüket betöltött magyar állampolgár magyar devizabelföldi, aki rendelkezik érvényes, kártya formátumú magyar személyi igazolvánnyal vagy jogosítvánnyal vagy útlevéllel és magyarországi lakcímet tartalmazó lakcímkártyával.
- A magyar nyelvet érti és beszéli, és levelezési nyelvnek a magyar nyelvet választja.
- Magyarországi állandó lakóhellyel rendelkezik.
- Bank részére megadják e-mail címüket és mobiltelefonszámukat.
- Az igénylési folyamattal egyetért, azt elfogadja a Facekom Kft. szoftvere és szolgáltatása igénybevételével elektronikus úton írja alá a szerződést.
Speciális termékfeltételek
- A bankszámla, betéti kártya szolgáltatás, kiegészítő szolgáltatások speciális termékfeltételei:
- A bankszámlakivonatot elektronikus úton kapja meg az Üzletfél. Papír alapú kivonatot bankfiókban, illetve CIB24-en igényelhet az üzletfél.
- A bankkártya átvételének módja kizárólag postai.
- CIB Bank Online, CIB Bank Mobilalkalmazás internetbanki és mobilbanki szolgáltatás igénybevétele esetén az azonosítási mód kizárólag #withkey.
- CIB Business Online internet alapú elektronikus szolgáltatás igénybevétele esetén a jelszógeneráló eszköz típusa bejelentkezéshez és megbízás aláírásához ViCA. Kivétel, ha a vállalkozás képviselője már rendelkezik CIB Business Online felhasználói azonosítóval. Ebben az esetben a meglévő szerződésben szereplő azonosító eszköz kerül a szolgáltatáshoz hozzárendelésre.
- Az elektronikus csatornákra történő belépésnél biztonsági SMS-t nem kap. Biztonsági üzenetet SMS-szolgáltatáson keresztül bankfiókban, illetve CIB24-en igényelhet az üzletfél.
- Papír alapú rendelkezésre csak azt követően van lehetősége az Üzletfélnek, ha az Aláírókarton felvételre került a bankfiókban.
- 3D Secure csatorna: A Kód kiküldésének alapértelmezett csatornája Okos értesítés („Push üzenet”)
Szükséges dokumentumok
Cégbírósági bejegyzésre kötelezett cégek (gazdasági társaságok)
- a képviseletre jogosult személyazonosító okmánya(i)
- létesítő okirat (pl. társasági szerződés, alapszabály, stb.)
- a képviseletre jogosult közjegyzői aláírási címpéldánya, vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírásminta
Egyéni vállalkozók
- a képviseletre jogosult személyazonosító okmánya(i)
- a vállalkozói tevékenység nyilvántartásba vételének igazolásáról szóló, illetve a vállalkozói tevékenység végzését igazoló okirat, amely lehet:
- vállalkozói igazolvány/igazolás/értesítés
- 2010. január 1. előtt nyilvántartásba vett, ÁFA fizetésre kötelezett egyéni vállalkozónak a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál történt nyilvántartásba vételéről szóló okirata
Technikai feltételek
A sikeres videóazonosítás előfeltétele, hogy Ön biztosítani tudja az itt meghatározott technikai feltételeket. Kérjük, csak akkor válassza a személyazonosításnak ezt a módját, ha ezek a rendelkezésére állnak. Amennyiben erre nincs lehetősége, akkor kérjük, válassza a bankfiókban történő igénylést.
A videóazonosítás elvégzéséhez szükséges az Ön részéről:
- Asztali számítógép, laptop, vagy olyan okoseszköz, amely Android vagy iOS operációs rendszerrel rendelkezik (Android OS 4+ és Chrome alkalmazás, Android 5+ beépített Chrome böngésző, iOS operációs rendszer Safari 11+ operációs rendszer böngészővel).Támogatott böngészők: Google Chrome v44 vagy frissebb; Mozilla Firefox v39 vagy frissebb; Opera (2 évre visszamenőleg); Microsoft Edge 15+; Safari 11+Hardware követelmények asztali számítógép és laptop esetén: Processzor: Intel Core i3, i5 vagy i7 sorozat (AMD vagy egyenértékű). Netbookokon az alacsony processzor teljesítmény miatt akadozhat a videóhívás; RAM: Minimum 2GB Webkamera
- Stabil internetkapcsolat. A sikeres videóhívás létesítéséhez legalább 2 Mbit/sec sávszélesség szükséges, melyet a speedtest.net weboldalon tud ellenőrizni.
- Engedélyezze a böngésző beállításaiban a kamera használatát a videóhívás idejére.
- Kamera és fej- vagy fülhallgató rendelkezésre állása. A kamera és a mikrofon működésének, valamint helyes csatlakoztatásának ellenőrzése.
Gyakori kérdések és válaszok
Mennyi idő az online igénylési folyamat?
Az igénylés elindításától a szolgáltatás beállításáig kb. 2 munkanap szükséges, amennyiben minden szükséges adat és dokumentum rendelkezésre áll és nincs szükség hiánypótlásra.
Vállalkozásom nem felelt meg az online igénylés alapfeltételeinek, de meg szeretném nyitni a választott számlát. Mi a teendőm?
Kollégáink hamarosan keresni fogják Önt és tájékoztatják a további teendőkről. Például előfordulhat, hogy Önnek lejárt az ajánlata vagy vállalkozása számára csak a bankfióki igénylést tudjuk biztosítani.
Nem megfelelő számomra az e-mailben kapott ajánlat, mi a teendőm?
Amennyiben módosítani szeretne az ajánlaton, készítsen új ajánlatot lehetőleg még az online igénylési folyamat megkezdése előtt.
Milyen eszközt használjak az online igényléshez?
Az online igényléshez bármilyen asztali számítógép, laptop, tablet vagy okostelefon használható, amennyiben az megfelel a technikai feltételeknél leírt elvárásoknak.
Megszakadt az online igénylési folyamat, hogyan tudom folytatni?
Az e-mailben kiküldött ajánlatban található „Tovább az online igényléshez” gombra kattintva folytathatja a megkezdett folyamatot, az ajánlat érvényességi idején belül.
Meddig érvényes az e-mailben megküldött ajánlat?
Az ajánlat érvényességi idejének dátuma megtalálható az e-mailben kiküldött ajánlatban.