Az újgenerációs bankfiókok előnyei
Az új kiszolgálás lényege
Az Intesa Sanpaolo által kidolgozott új fiók megközelítés lényege, hogy a bankfiókok nemcsak a pénzügyek közvetlen intézésére szolgálnak, hanem egyfajta közösségi térként is használhatók, ahol az ügyfeleknek lehetősége nyílik a beszélgetésre, a találkozásra vagy akár a munkára is.
Miben mások az újgenerációs bankfiókok?
Átalakított fióki kiszolgálás:
- A betérő ügyfeleket a bejáratnál egy munkatárs fogadja, aki segít megtalálni a legegyszerűbb és leggyorsabb csatornát az elintézni kívánt ügyekhez.
- A bank ezt a szolgáltatást fokozatosan vezeti be minden fiókban, a nagyobb forgalmú budapesti és vidéki egységekben pedig már jelenleg is működik.
Közösségi térként is funkcionál:
- Az új típusú fiókok leginkább egy nappalira hasonlítanak, amelyben kanapé és egy nagy közösségi asztal is található, melyhez bárki leülhet, nemcsak a bankba ügyet intézni érkezők.
Kiemelt szerepet kapnak a digitális megoldások:
- A közösségi asztalon tableteken keresztül bárki elérheti a CIB internetbankját vagy mobilalkalmazását, és ha szeretné, akár kérheti ezek használatához a bankárok segítségét is.
- Folyamatosan dolgozunk új ATM-ek beépítésén, melyekkel az ügyfelek bármikor sorban állás nélkül tudnak készpénzt felvenni, és ezek a készülékek több fiókunkban alkalmasak az azonnali jóváírású készpénzbefizetés funkcióra is.
Tudjon meg többet az új készpénzbefizetés funkcióról!
Fontos a bizalma, ezért:
- A tanácsadást igénylő műveletekhez – pl. lakáshitel-igénylés, befektetés – különböző szintű szeparáltságot nyújtó terek, és a maximális diszkréció érdekében pedig teljesen elkülönített tárgyalók is rendelkezésre állnak.