Szolgáltatásunk jelenleg nem érhető el

A CIB24 Telefonos Azonosító Kód (TAK) online regisztrációs folyamat pillanatnyilag nem elérhető. A TAK online folyamatának hiányában, TAK kód beállítása vagy módosítása esetén kérjük fáradjon be bármelyik fiókunkba, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

CIB24 Telefonos Azonosító Kód online regisztráció

Ön rendelkezik CIB24 szerződéssel, de a Telefonos Azonosító Kód (TAK) beállítása nem történt még meg vagy elfelejtette és módosítani szeretné meglévő TAK-ját? Mostantól online is van erre lehetőség!

Miért fontos a Telefonos Azonosító Kód (TAK)?

TAK szükséges ahhoz, hogy az éjjel-nappal elérhető telefonos ügyfélszolgálatunkon, a CIB24-en azonosítani tudják magukat ügyfeleink, és így megbízásokat  adhassanak, illetve személyre szabott tájékoztatást kaphassanak.

Hogyan állíthatja be TAK-ját?

Belépés a TAK regisztrációs oldalra

A TAK regisztrációs oldalra történő belépéskor kétféleképpen azonosíthatja magát:

  • Amennyiben rendelkezik CIB Bank Mobilalkalmazással:
    • Kérjük, nyissa meg a CIB Bank Mobilalkalmazás kezdőképernyőjének jobb alsó sarkában található #withKEY funkciót!
    • Adja meg a mobilalkalmazásba való belépéshez, illetve a tranzakciók jóváhagyásához használt minimum 5, maximum 10 számjegyű PIN kódját vagy biometrikus azonosítóját!
    • Adja meg a regisztrációsoldalon az alkalmazás képernyőn megjelenő ügyfélazonosítóját és #withKEY jelszavát!
  • Amennyiben CIB Hard Tokennel rendelkezik:
    • Felhasználóneve (jellemzően GIRO számlaszámának középső 8 számjegye vagy a CIB Internetalapú elektronikus szolgáltatások igénylőlapján szereplő felhasználói azonosító) és CIB Hard Token eszköze által generált jelszava megadásával léphet be a felületre. 
    • Adja meg token PIN kódját, majd generáljon belépési jelszót az egyes gombbal!

TAK rögzítése/módosítása

A TAK regisztrációs oldalra történő sikeres bejelentkezés után a TAK regisztráció képernyő jelenik meg.

  • Ezen a képernyőn láthatja a nevét és CIB24 felhasználói azonosítóját.
  • Itt adhatja meg TAK-ját, ha elfelejtette és módosítani szeretné azt, vagy TAK kódot szeretne beállítani. (CIB24 szerződéssel rendelkezik, de TAK kód beállításra eddig nem került sor) 
  • A Regisztráció gombra kattintást követően TAK regisztrációját alá kell írnia a CIB Bank Mobilalkalmazásba épített #withKEY token által generált egyszer használatos jelszóval vagy a CIB Hard Token által generált egyedi jelszóval. 

TAK rögzítés/módosítás befejezése

  • Az Aláírás gombra kattintás után a visszaigazoló képernyőn sikeres rögzítés/módosítás esetén „A Telefonos Azonosító Kód beállítása sikeres!” üzenet jelenik meg. 
  • Az új TAK-ot azonnal használhatja is.

Kérjük, hogy a részletekkel kapcsolatban tekintse meg Ügyféltájékoztatónkat a www.cib.hu oldalon történő Telefonos Azonosító Kód megadására/módosításra vonatkozóan, melyet a kapcsolódó dokumentumok között érhet el.

 

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
  • Befektetési tranzakciók és információk: munkanapokon 8:00-18:00
  • Meglévő hitel és lízing ügyintézés: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00 
  • Biztosítás kötés és információ: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00
  • Kereskedői kártyaelfogadás: 0-24 
  • Számlaügyintézés: 0-24
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
Automata kártyatiltás
9 1
Automata elektronikus csatorna tiltás
9 2
Ügyintéző kapcsolás
9 0
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4
Chat