Szolgáltatások elérhetősége
2025.02.19.
2025.02.22. 14:00 - 2025.02.23. 20:00 közötti időszakban az elektronikus csatornáinkat érintő rendszerfejlesztést hajtunk végre.
CIB BANK ONLINE, CIB BANK MOBILALKALMAZÁS
A kiesés alatt a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás nem lesz elérhető, ennek következtében:
- nem tud átutalási megbízást indítani, jóváhagyni,
- az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása nem lesz elérhető,
- a számlatörténet, egyenleg és egyéb adatok, dokumentumok ellenőrzése nem lesz lehetséges,
- a bankkártyával kapcsolatos műveletek – limitmódosítás, átmeneti kártyablokkolás, virtuális kártya rögzítése nem lesz elvégezhető, valamint a kártyájával végzett tevékenységekkel kapcsolatos push üzenet nem érkezik meg,
- a befektetési funkciók nem lesznek elérhetőek,
- a Mobilalkalmazás regisztrálása és újraregisztrálása nem lesz lehetséges,
- a withkey tokent igénylő szolgáltatások (például TAK generálás) nem lesznek elérhetők.
EBROKER, CIB BUSINESS ONLINE
Az eBroker kizárólag jelszóval történő azonosítás alkalmazásával, a CIB Business Online kizárólag ViCA-val történő azonosítás alkalmazásával lesz elérhető. Ezen azonosítási módokkal a belépést követően a rendszerek teljes funkcionalitással működnek a rendszerfejlesztés időtartama alatt is.
CIB24 CALL CENTER
A CIB24 call center (+36 1 4 242 2429) korlátozott funkcionalitással lesz elérhető, telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével a bankkártya limitmódosítás és a letiltás lehetősége, valamint az átutalási megbízás benyújtása ebben az időszakban is biztosított lesz.
Kérjük, hogy
|
A kiesés ideje alatt a CIB kártyákkal végzett ATM, POS tranzakciók elvégezhetők. Amennyiben a kiesést megelőzően készített Online Vásárlási Kártyakódot, és bankfiókban rendelkezett a folyamattal kapcsolatban telefonszám rögzítéséről, az online vásárlás jóváhagyásához szükséges kód SMS-ben fog megérkezni.
Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, és köszönjük türelmét, megértését!
2025.02.19.
Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy az alábbiakban jelzett időpontban a felsorolt szolgáltatásaink nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek informatikai rendszerünk fejlesztése miatt.
2025.02.22. 14:00 - 2025.02.23. 20:00 közötti időszakban
- A www.cib.hu honlapon elérhető egyes szolgáltatások (visszahíváskérés, fióki időpontfoglalás, írjon nekünk, panaszbejelentés, hitelkalkulátorok, online hiteligénylés) nem, vagy korlátozottan lesznek elérhetők.
Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, és köszönjük türelmét, megértését.
2025.02.17.
Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy az alábbiakban jelzett időpontban a felsorolt szolgáltatásaink nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek informatikai rendszerünk fejlesztése miatt.
2025. február 26-án (szerda) 23:00-24:00 óra között
- A www.cib.hu honlap nem, vagy korlátozottan lesz elérhető.
Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, és köszönjük türelmét, megértését.
2025.02.14.
Tájékoztatjuk, hogy a 2025.02.15. 01:00 - 2025.02.15. 05:00 és a 2025.02.17. 00:00 - 2025.02.17. 04:00 közötti időszakokra tervezett rendszerkarbantartásokra nem kerül sor.
Folyamatosan dolgozunk a szolgáltatásaink fejlesztésén, melynek része informatikai rendszereink karbantartása is. A karbantartásra tekintettel 2025. március hónapban az alábbi időpontokban várhatók kiesések, melyek során a felsorolt szolgáltatásaink nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek.
2025.03.05.01:00 - 2025.03.05. 05:00 és 2025.03.17. 01:00 – 2025.03.17. 05:00 közötti időszakokban:
- Teljes szolgáltatás-kiesés várható a CIB kártyákkal végzett bármilyen (ATM, POS, online/internetes) tranzakció esetén és a CIB ATM-eken és CIB POS terminálokon végzett tranzakciók esetén.
2025.03.06. 22:00 - 2025.03.07. 05:00
2025.03.20. 22:00 - 2025.03.21. 05:00
2025.03.22. 14:00 - 2025.03.23. 20:00 közötti időszakokban
- A CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker és a CIB Business Online nem lesz elérhető.
- Ebből kifolyólag az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül szintén nem lesz elérhető.
- A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető. A bankkártyaletiltás lehetősége ebben az időszakban is biztosított lesz.
2025.03.25. 22:00 - 2025.03.26. 04:00 és 2025.03.27. 22:00 - 2025.03.27. 24:00 közötti időszakokban
- Fennakadás várható a kártyaaktiválás és limitmódosítás műveletek esetén. A bankkártyaletiltás lehetősége ebben az időszakban is biztosított lesz.
Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, és köszönjük türelmét, megértését, hogy fejlesztéseinkkel minél magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassunk önnek.
Folyamatosan dolgozunk a szolgáltatásaink fejlesztésén, melynek része informatikai rendszereink karbantartása is. A karbantartásra tekintettel 2025. február hónapban az alábbi időpontokban várhatók kiesések, melyek során a felsorolt szolgáltatásaink nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek.
2025.02.06. 22:00 - 2025.02.07. 05:00
2025.02.20. 22:00 - 2025.02.21. 03:00
2025.02.22. 14:00 - 2025.02.23. 20:00 közötti időszakokban
- A CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker és a CIB Business Online nem lesz elérhető.
- Ebből kifolyólag az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül szintén nem lesz elérhető.
- A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető. A bankkártyaletiltás lehetősége ebben az időszakban is biztosított lesz.
2025.02.15. 01:00 - 2025.02.15. 05:00
2025.02.17. 00:00 - 2025.02.17. 04:00 közötti időszakokban
- A CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker, az eCommerce és a CIB Business Online nem lesz elérhető.
- Ebből kifolyólag az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül szintén nem lesz elérhető.
- A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető. A bankkártyaletiltás lehetősége ebben az időszakban is biztosított lesz.
Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, és köszönjük türelmét, megértését, hogy fejlesztéseinkkel minél magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassunk önnek.
2024.12.20.
Jelentősen megnövekedett az online csatornákon keresztüli visszaélések és csalások kísérlete. A csalók egyre kifinomultabb módszereket alkalmazva próbálják megtéveszteni az ügyfeleket, hogy megszerezzék személyes adataikat, majd ezekkel visszaélve anyagi kárt okozzanak.
A potenciális visszaélések kockázatának csökkentése, valamint ügyfeleink védelmének érdekében folyamatosan újabb és újabb lépéseket teszünk. Ennek keretében felfüggesztettük a CIB Bank Online hozzáférést azon ügyfelek részére, akik több, mint 180 napja inaktívak, nem használták a CIB Bank Online felületet.
Fontos, hogy a CIB Bank Mobilalkalmazásra ez a felfüggesztés egyáltalán nem vonatkozik, az továbbra is korlátozás nélkül használható.
Természetesen lehetőség van arra, hogy a CIB Bank Online csatornára vonatkozó felfüggesztett jogosultságok visszaállításra kerüljenek. A megfelelő jogosultságok beállítására CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon (+36-1-4242-242), illetve bármely bankfiókunkban van lehetőség.
Az online csalások elkerülése és biztonsága érdekében, kérjük, tartsa be a legfontosabb óvintézkedéseket, amelyeket a CIB Bank honlapján részletesen megtalál az Online biztonság és csalásmegelőzés aloldalon, valamint a KiberPajzs oldalon (https://www.kiberpajzs.hu).