Szolgáltatások elérhetősége
Allee Fiók költözése
Tájékoztatjuk, hogy az Allee Bevásárlóközpontban (1117 Budapest, Október 23. u. 8-10.) lévő bankfiókunk 2025. január 10-én átköltözik a bevásárlóközpont második emeletére az éttermek közelébe (2. emeleten a Fehérvári út felőli mozgólépcsőtől balra, az éttermek mellett elhaladva jobb oldalon).
A költözés tervezett üteme az alábbiak szerint alakul:
2025. január 9. (csütörtök):
- A költözés előtti utolsó banki munkanapon a megszokott nyitvatartás szerint 10:00 órától 18:00 óráig tart nyitva fiókunk.
2025. január 10. (péntek):
- Technikai ok miatt a fiók zárva tart.
2025. január 13. (hétfő):
12:00 órától 18:00 óráig várjuk ügyfeleinket az új helyszínen, megújult beltérben a bevásárlóközpont 2. emeletén.
2025. január 14-től (kedd):
Az új helyszínen a megszokott nyitvatartás szerint fogadjuk ügyfeleinket.
ATM elérhetőség
A bankfiók mellett lévő ATM 2025. január 9-én csütörtökön 16:00 óráig üzemel, majd ezt követően 2025. január 13-án hétfőn 12:00 órától lesz elérhető az ATM szolgáltatás a fiók új helyszínén a 2. emeleten.
Bízunk benne, hogy felújított bankfiókunkban kényelmesebben intézi majd pénzügyeit!
---
2025. januári rendszerfejlesztések
Fióki kiszolgálásunk biztosítása mellett folyamatosan dolgozunk a szolgáltatásaink fejlesztésén, melynek része informatikai rendszereink karbantartása is. A karbantartásra tekintettel 2025. január hónapban az alábbi időpontokban várhatók kiesések, melyek során a felsorolt szolgáltatásaink nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek.
2025.01.07. 01:00 - 2025.01.07. 03:00 közötti időszakban
- Fennakadás várható a CIB kártyákkal végzett bármilyen (ATM, POS, online/internetes) tranzakció esetén és a CIB ATM-eken és CIB POS terminálokon végzett tranzakciók esetén.
- A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető. A bankkártyaletiltás lehetősége ebben az időszakban is biztosított lesz.
2025.01.12. 22:00 - 2025.01.13. 05:00
2025.01.14. 22:00 - 2025.01.15. 03:00
2025.01.16. 22:00 - 2025.01.17. 05:00
2025.01.25. 14:00 - 2025.01.26. 20:00 közötti időszakokban
- A CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker és a CIB Business Online nem lesz elérhető.
- Ebből kifolyólag az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül szintén nem lesz elérhető.
- A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető. A bankkártyaletiltás lehetősége ebben az időszakban is biztosított lesz.
2025.01.18. 23:00 - 2025.01.19. 02:00 közötti időszakokban
- A CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker, az eCommerce és a CIB Business Online nem lesz elérhető.
- Ebből kifolyólag az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül szintén nem lesz elérhető.
- A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető. A bankkártyaletiltás lehetősége ebben az időszakban is biztosított lesz.
Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, és köszönjük türelmét, megértését, hogy fejlesztéseinkkel minél magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassunk önnek.
2024.12.20.
Jelentősen megnövekedett az online csatornákon keresztüli visszaélések és csalások kísérlete. A csalók egyre kifinomultabb módszereket alkalmazva próbálják megtéveszteni az ügyfeleket, hogy megszerezzék személyes adataikat, majd ezekkel visszaélve anyagi kárt okozzanak.
A potenciális visszaélések kockázatának csökkentése, valamint ügyfeleink védelmének érdekében folyamatosan újabb és újabb lépéseket teszünk. Ennek keretében felfüggesztettük a CIB Bank Online hozzáférést azon ügyfelek részére, akik több, mint 180 napja inaktívak, nem használták a CIB Bank Online felületet.
Fontos, hogy a CIB Bank Mobilalkalmazásra ez a felfüggesztés egyáltalán nem vonatkozik, az továbbra is korlátozás nélkül használható.
Természetesen lehetőség van arra, hogy a CIB Bank Online csatornára vonatkozó felfüggesztett jogosultságok visszaállításra kerüljenek. A megfelelő jogosultságok beállítására CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon (+36-1-4242-242), illetve bármely bankfiókunkban van lehetőség.
Az online csalások elkerülése és biztonsága érdekében, kérjük, tartsa be a legfontosabb óvintézkedéseket, amelyeket a CIB Bank honlapján részletesen megtalál az Online biztonság és csalásmegelőzés aloldalon, valamint a KiberPajzs oldalon (https://www.kiberpajzs.hu).
Folyamatosan dolgozunk a szolgáltatásaink fejlesztésén, melynek része informatikai rendszereink karbantartása is. A karbantartásra tekintettel 2025. február hónapban az alábbi időpontokban várhatók kiesések, melyek során a felsorolt szolgáltatásaink nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek.
2025.02.06. 22:00 - 2025.02.07. 05:00
2025.02.20. 22:00 - 2025.02.21. 03:00
2025.02.22. 14:00 - 2025.02.23. 20:00 közötti időszakokban
- A CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker és a CIB Business Online nem lesz elérhető.
- Ebből kifolyólag az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül szintén nem lesz elérhető.
- A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető. A bankkártyaletiltás lehetősége ebben az időszakban is biztosított lesz.
2025.02.15. 01:00 - 2025.02.15. 05:00
2025.02.17. 00:00 - 2025.02.17. 04:00 közötti időszakokban
- A CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker, az eCommerce és a CIB Business Online nem lesz elérhető.
- Ebből kifolyólag az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül szintén nem lesz elérhető.
- A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető. A bankkártyaletiltás lehetősége ebben az időszakban is biztosított lesz.
Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, és köszönjük türelmét, megértését, hogy fejlesztéseinkkel minél magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassunk önnek.