Bejelentkezés
- Mi az a #withKEY token?
- Lehetséges, hogy a CIB Internet Bankhoz megtartom a régi Easy-tokent, mobilTokent vagy jelszavas azonosítást úgy, hogy emellett használom a CIB Bank Mobilalkalmazást is?
- Miért nem tudok belépni a #withKEY token által generált jelszóval a CIB Internet Bankba, a CIB Bank Online felületére, az eBroker rendszerbe vagy a CIB Bank Mobilalkalmazásba?
- Kitörlődött a felhasználói profilom, mi a teendő?
- Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni? (pl. három alkalommal elrontottam a PIN kód beírását; töröltem az alkalmazást a telefonról; töröltem a felhasználói profilomat; elfelejtettem a PIN kódomat, stb.)
Mi az a #withKEY token?
A #withKEY token a CIB Bank Mobilalkalmazásba épített online jelszógeneráló eszköz, amely egy egyszer felhasználható jelszót ad a CIB Internet Bankba, a CIB Bank Online-ba és az eBrokerbe való belépéshez, valamint a tranzakciók hitelesítéséhez. A #withKEY token tartalmaz egy QR kód olvasót is, amely a CIB Bank Online rendszerben megadott átutalási megbízások jóváhagyásához szükséges. Az átutalási megbízás megadása után a CIB Bank Online felületen megjelenik egy QR kód, amelyet a #withKEY token QR kód olvasó használatával hitelesíthet.
Lehetséges, hogy a CIB Internet Bankhoz megtartom a régi Easy-tokent, mobilTokent vagy jelszavas azonosítást úgy, hogy emellett használom a CIB Bank Mobilalkalmazást is?
Sajnos erre nincs lehetőség. Az alkalmazás használatára való átszerződést követően kizárólag a #withKEY token által generált jelszóval tud belépni a CIB Internet Bankba, a CIB Bank Online-ba és az eBrokerbe.
Miért nem tudok belépni a #withKEY token által generált jelszóval a CIB Internet Bankba, a CIB Bank Online felületére, az eBroker rendszerbe vagy a CIB Bank Mobilalkalmazásba?
Kérjük, ellenőrizze, hogy valóban az #withKEY token által generált jelszót és a megfelelő felhasználóazonosítót használja-e a belépésre. Ha igen, és a probléma továbbra is fennáll, előfordulhat, hogy nem megfelelő a CIB Bank Mobilalkalmazásban a dátum/idő beállítás. Regisztráljon újra az alkalmazásban, és a dátum/idő beállítást állítsa automatikusra.
Kitörlődött a felhasználói profilom, mi a teendő?
Kérjük, hívja a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatot a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon, vagy fáradjon be személyesen bármelyik CIB bankfiókba, ahol azonosítást követően új regisztrációs kódot tud igényelni.
Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni? (pl. három alkalommal elrontottam a PIN kód beírását; töröltem az alkalmazást a telefonról; töröltem a felhasználói profilomat; elfelejtettem a PIN kódomat, stb.)
Ezekben az esetekben a következő hibaüzenet jelenik meg a képernyőn: „Sikertelen azonosítás! Kérjük, ellenőrizze a PIN kódját. Többszöri sikertelen azonosítás esetén kérjük, hívja a CIB24-et a (+36 1) 4 242 242-es telefonszámon." Ilyenkor biztonsági okokból mindig újra kell regisztrálnia. Ilyen helyzetben a CIB Internet Bankon keresztül nem tud újraregisztrálni, hiszen az alkalmazásba beépített #withKEY token nélkül nem tud belépni. Kérjük, fáradjon be bármely CIB bankfiókba, vagy hívja a CIB24-et, ahol azonosítást követően segítséget kap!