Tájékoztató
Az Online Hitelmappa célja, hogy megkönnyítse az üzletfelek hitelügyintézést. Az Online Hitelmappa szolgáltatás a Bankráció Kft. által közvetített ingatlanfedezetes kölcsönt igénylő üzletfelek által igényelhető.
Az Online Hitelmappában egy személyes hitelmappa kerül előállításra, mely az adott ügylet befogadásához szükséges dokumentumok listáját és a feltöltött dokumentumokat tartalmazza. Az Online Hitelmappa az üzletfelek által megadott e-mail cím és a Bankráció Kft. által megadott azonosító és jelszó segítségével kezelhető.
A jelszót az üzletfél köteles titokban tartani. Az Online Hitelmappába a kölcsönigényléshez szükséges dokumentumokat jpeg, jpg, png, tiff, pdf formátumban kell feltölteni, melyeknek mérete 10 megabájtra (MB) korlátozott.
Az Online Hitelmappába feltöltött dokumentumok megfelelőségét a Bank központi területe ellenőrzi. A dokumentumok megfelelőségéről az üzletfél a dokumentum feltöltésétől számított 24 órán belül értesítő üzenetet kap a regisztráció során megadott e-mail címre, melyet a rendszerbe történő bejelentkezése során is használ.
Amennyiben valamennyi feltöltött szükséges dokumentum megfelelő, arról az üzletfél értesítő üzenetet kap, melyet követően kerülhet sor az eredeti dokumentumok Bankhoz történő benyújtására. Ezt követően a hiteligénylés folyamata a normál eljárás szerint zajlik.
A befogadott hiteligénylést követően az Online Hitelmappa lezárásra kerül. A lezárást követően a Bank az Online Hitelmappa tartalmát 5 évig megőrzi, majd ezt követőn törli rendszeréből.
Az Online Hitelmappa használt és új lakás vásárlási-, hitelkiváltási-, valamint szabad-felhasználási célú ingatlanfedezetes kölcsönigényléseknél alkalmazható.