Hamarosan teljesen online lehet számlát nyitni és személyi kölcsönt igényelni a CIB Banknál
Budapest, 2018. szeptember 19. – Megújult külsővel és hasznos funkciókkal várja látogatóit a cib.hu, ami előkészíti a hamarosan induló, új ügyfelek számára Magyarországon elsőként elérhető teljesen online személyi kölcsön igénylést, valamint az online számlanyitást. A digitalizációs törekvések jegyében a CIB Bank mobilalkalmazása is megújult: a továbbfejlesztett applikációban számos új funkció érhető el, köztük a telefonszám alapján történő átutalást lehetővé tévő #withPAY.
Augusztusban új funkciókkal bővült a CIB Bank Mobilalkalmazás, amely még áttekinthetőbb felületet kapott. A megújult applikációban már kezelhetők a befektetések és betétlekötések, láthatók a biztosítások, elérhető a SEPA átutalás, a kisösszegű megtakarítások azonnali, szinte egy mozdulattal való elhelyezését segítő Dayposit funkció neve pedig #withSAVE-re változott.
Utalni csak egyszerűen, névjegyzékből
A mobilalkalmazásban már elérhető egy vadonatúj funkció: a hazai piacon úttörő #withPAY szolgáltatással a CIB Bank ügyfelei a bankszámlaszám ismerete és így megadása nélkül indíthatnak egymás között átutalási műveleteket: elég kiválasztani a partnert telefonjuk névjegyzékéből. Ehhez előzetesen engedélyezni kell az alkalmazásnak a hozzáférést a telefonkönyvhöz. Ha a kapcsolatok között van olyan személy, aki szintén a CIB Bank ügyfele, és regisztrált a szolgáltatásra, ez megjelenik a #withPAY menüpontban: az utaláshoz elég kiválasztani a nevét, megadni az összeget, majd beírni a megjegyzést, és már jóvá is íródik az adott összeg a fogadó fél számláján.
Tudjuk, mit hoz a honlap
A digitális átállás jegyében a CIB Bank honlapját is átalakította: a megkerülhetetlen információforrás hasznos funkciókat, átláthatóbb struktúrát és friss külsőt kapott. Bár jellemzően ide fordulunk először segítségért szolgáltatással vagy az ügyintézéssel kapcsolatos kérdéssel, a válaszok felkutatására egyre kevesebb időt és kattintást vagyunk hajlandók áldozni. Ezért az új szerkezetnél a CIB Bank a linkek és a gombok megfelelő pozícionálására éppúgy erős hangsúlyt fektetett, mint az ügyfélbarát szövegezésre: ezek jelentik a kulcsot a gyors keresésre és az egyszerű tájékozódáshoz. Az érthetőséget hasznos kiegészítő tartalmak is javítják.
Újdonságok
A már megszokott extrafunkciók mellett – mint a fióki időpontfoglalás, az online üzenetküldés és panaszbejelentés vagy a valutaváltó – a honlap további lehetőségekkel bővült. Ilyen a geolokáció segítségével működő fiók- és ATM-kereső vagy a főoldalról és az aloldalakról egyaránt elérhető visszahívás kérése. A személyi kölcsön- és a lakáshitelkalkulátor is átalakult a honlapon, ahol nemcsak a tartalom és a menüpontok, hanem azok megjelenése is változott. A kialakítás természetesen reszponzív, azaz a felületet minden eszközre, így tabletre és mobiltelefonra is optimalizálták.
Folytatódik a digitális menetelés: jön a teljesen online számlanyitás és személyi kölcsön igénylés
A honlap változásai a lakossági oldalakat érintik, az átalakulás a kisvállalati/vállalati, önkormányzati, alapkezelői és lízingtartalmakkal folytatódik. Ahogyan arra sem kell sokat várni, hogy Magyarországon elsőként új ügyfelek ténylegesen teljesen online, fióklátogatás vagy postai, futárral kihozott szerződések aláírása nélkül igényelhessenek személyi kölcsönt, vagy nyithassanak számlát – ezek az innovációk ugyanis mind szerepelnek a CIB Bank digitális stratégiájának idei menetrendjében.