Fedezze fel digitális megoldásainkat!
Használja ki a digitális megoldásaink nyújtotta előnyöket! És hogy melyek ezek? Mutatjuk!
Mutasd mindet
Megbízások
Kártyák
Értesítések
Megtakarítások
Befektetések
Belépés
Biztonság
Kártyák
Google Wallet
Forradalmasítsa fizetéseit: digitalizálja bankkártyáját, fizessen mobiltelefonnal egy érintéssel!
A Google Wallet egy digitális pénztárca, amely lehetővé teszi a bankkártya fizikai használata nélküli fizetést Android telefonon, okosórán és tablet készüléken egyaránt. Az érintéses mobilfizetési mód segít napi tevékenységeink egyszerűsítésében, gyors, kényelmes és biztonságos! Használható internetes vásárlásai során, vagy akár üzletekben, webshopokban is! Nincs szüksége PIN kódra sem, mindössze a használt eszközét kell feloldania. A kártya adatai biztonságban vannak, mivel az applikáció olyan módon tárolja el a kártya adatokat, hogy azokhoz egyik szereplő sem tud hozzáférni.
A telefonjára telepített mobiltárca alkalmazásban (Google Wallet), pár egyszerű lépésben hozzáadhatja mobiltárcájához CIB Mastercard vagy Visa bankkártyáját.
Kártyák
Apple Pay
Az Apple Pay elhozta a fizetés új korszakát: tapasztalja meg a gyorsabb és egyszerűbb fizetést, bankkártya használata nélkül!
Az Apple Pay egy mobiltárca, amely lehetővé teszi az érintéses fizetést minden Apple eszközzel: iPhone, Apple Watch, iPad. A mobilfizetés biztonságos, mivel a kártya adatait olyan módon tárolja el, hogy azokhoz egyik szereplő sem tud hozzáférni. Sőt, PIN kódra sincs szüksége, elég a használt eszközt feloldania.
A telefonjára telepített alkalmazásban (Apple Pay) pár egyszerű lépésben hozzáadhatja mobiltárcájához CIB Mastercard vagy CIB Visa bankkártyáját.
Kártyák
Virtuális kártya
Az online vásárlásokhoz készítsen virtuális kártyát és tudja biztonságban igazi, fizikai kártyáját!
Ez a funkció lehetővé teszi, hogy internetes vásárlásaihoz új, korlátozott ideig érvényes, elkülönített kerettel ellátott, egyszer vagy többször használatos virtuális kártyát készítsen. Ezáltal csökkenthető a kártyájával történő internetes visszaélések kockázata és egy esetleges visszaélés nem fogja érinteni teljes számláját. Élvezze a biztonságos online vásárlást!
A funkció a ’Kártya’ menüből érhető el, az ’Új virtuális kártya’ menüre kattintva.
Megbízások
Csekkbefizetés
Mondjon búcsút a hagyományos számlabefizetésnek!
Már nem kell postahivatalt keresnie, vagy számítógép elé ülnie, ha be akarja fizetni számláit. Csak vegye elő okostelefonját, és a csekket beolvasva pillanatok alatt elintézheti havi számlabefizetéseit.
Ezt a funkciót kizárólag a mobilalkalmazásban a főmenüben lévő ’Megbízások’ menüponton belül találja.
Kártyák
Kártyamenedzsment: limitmódosítás és kártyaaktiválás
Kezelje kártyáit könnyen és megbízható módon!
Tekintse át és aktiválja bankkártyáit, módosítsa limitjeit, és rendezze hitelkártya-tartozását közvetlenül az okostelefonjáról!
A kártyákkal kapcsolatos funkciókat a főmenüben lévő ’Kártyák’ menüpontra kattintással találja meg. Az aktiválás a mobilalkalmazásban az aktiválandó kártyákon, egy zöld „Aktivál” nyomógomb segítségével kezdeményezhető.
Értesítések
Okos értesítések
Tartsa kézben pénzügyeit teljes körű értesítési szolgáltatásaink segítségével!
Díjmentes, személyre szabható rendszerfigyelmeztetések, banki műveletekkel kapcsolatos értesítések és akciós ajánlatok közvetlenül a mobiljára, push üzenetben.
Ezt a funkciót kizárólag a mobilalkalmazásban a ’Beállítások’ menüben a ’Díjmentes értesítések’ menüpontba lépve lehet bekapcsolni.
Milyen készülékekre telepíthető az alkalmazás?
A CIB Bank Mobilalkalmazás a legelterjedtebb mobil operációs rendszerekre elérhető (Android és Apple iOS). A Blackberry és a Windows mobil operációs rendszer nem támogatott.
Androidos készülék esetén
Honnan, hogyan tudom letölteni a CIB Bank Mobilalkalmazást androidos készülék esetén?
Androidos készülék esetén a Google Play Áruházból és a HUAWEI APPGalleryból ingyenesen letölthető a CIB Bank Mobilalkalmazás.Az áruházból letölthető alkalmazás linkje közvetlenül a CIB Bank honlapjáról is elérhető.
Miért nem tudom telepíteni a CIB Bank Mobilalkalmazást?
Mert az alkalmazás csak Android 6.0 vagy annál újabb operációs rendszer esetén telepíthető. A minimális kijelző felbontás 480x800 képpont vagy ennél magasabb.
Hogyan tudom megnézni, hogy milyen verziószámú Android operációs rendszer van a készülékemen?
A Beállításokban, a Névjegy menüpont alatt található meg.
A #withKEY token nem működik a készüléken, mi a teendő? (A 6 számjegy helyett csak pontok jelennek meg.)
A Beállítások/Fejlesztői beállítások opciónál állítsa be 1x-esre az alábbiakat:
- Ablak animáció skálázása
- Áttűnés animáció skálázása
- Animátor időtartamának skálázása
Ha nincsenek beállítva a Fejlesztési beállítások, akkor a Beállítások/Telefon névjegye kiválasztásával a "Build szám"-ra való hétszeri kattintással válnak elérhetővé.
Az Android 6.0 Marshmallow frissítés után a biometrikus azonosítás funkció nem működik a mobilalkalmazásban.
Az Android 6.0 Marshmallow telepítésével új típusú biometrikus biztonság lett bevezetve, emiatt a régebbi „elavult” biometrikus azonosítót pl.: ujjlenyomatot már nem tudja használni. A frissítés során Ön ezekről az információkról értesítést kap, azonban a régi biometrikus azonosítók az operációs rendszer frissítésével nem törlődnek automatikusan a rendszerből. A megoldás lépései:
- Felhasználó törlése a CIB Bank Mobilalkalmazásból
- A Mobilalkalmazás törlése
- "Elavult" biometrikus azonosítók kitörlése a telefonból
- Új biometrikus azonosító felvétele a készülékbe
- A mobilalkalmazás újratelepítése
- Új regisztrációs kód igénylése (CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül)
- Bejelentkezés
A PIN kód bevitelére szolgáló virtuális billentyűzeten kizárólag egy vagy néhány számjegy aktív (jellemzően az 1-es), emiatt a PIN kódot nem lehet beütni.
Valamely, párhuzamosan futó alkalmazás akadályozza a zavartalan működést, ezért azt javasoljuk, hogy kapcsolja ki a párhuzamosan futó alkalmazásokat, amíg a CIB Bank Mobilalkalmazást használja. Jelenleg a felsorolt alkalmazások működése okozhat ilyen problémát az androidos készülékeken:
- Soft Buttons Lite
- Bluelight Filter for Eye Care
- Gesture Launcher
- Echo Notification Lockscreen
- Lux Auto Brightness
- Lux Lite
- Twilight
Egyes telefontípusok esetén a Messenger és a Viber átmeneti leállítása is szükséges lehet.
A biometrikus azonosítás menüpont nem jelenik meg a Beállítások menüben, pedig a telefon rendelkezik biometrikus azonosítóval.
Jelenleg csak az Apple, valamint Android 6.0 operációs rendszer feletti készülékek rendelkeznek a CIB Bank Mobilalkalmazás részéről támogatott biometrikus-azonosító technológiával. A használat csak ezen készüléktípusok esetében elérhető. Amennyiben Ön több felhasználóval regisztrált a telefonjára, abban az esetben csak egynél állíthatja be a biometrikus azonosítás lehetőségét biztonsági okokból!
Az IBAN beírásakor a telefon automatikusan kitölti egy véletlenszerű számmal a mezőt. Miért történik ez?
A készüléken be van kapcsolva az automatikus csere funkció. Emiatt automatikusan kitöltődik a mező a felajánlott szöveggel. Az automatikus csere funkció kikapcsolása Samsung készülék esetén a következőképpen történhet: Beállítások → Nyelv és bevitel → Samsung billentyűzet beállítások → Automatikus csere
iOS-es készülék esetén
Honnan, hogyan tudom letölteni a CIB Bank Mobilalkalmazást iPhone készülék esetén?
iPhone készüléken az Apple App Store-ból ingyenesen letölthető a CIB Bank mobilalkalmazás. Az áruházból letölthető alkalmazás linkje közvetlenül a with.cib.hu oldalról vagy a CIB Bank honlapjáról is elérhető.
Miért nem tudom letölteni az Apple App Store-ból az alkalmazást?
Mert az alkalmazás csak iOS 12.0 vagy annál újabb operációs rendszerek esetén érhető el.
Hogyan tudom megnézni, hogy hányas iOS van a készülékemen?
A Beállítások menüpontnál, az Általános beállításokon belül, az Infó pont alatt ellenőrizhető.
A CIB Bank Mobilalkalmazás miért kér hozzáférést a következőkhöz: Fotók/Médiaelemek/Fájlok, Kamera, Eszközazonosító/Helymeghatározás/Hívási információk?
- Fotók/Médiaelemek/Fájlok: Az applikációban lehetőség van profilképet feltölteni, ezért szükséges a Galériához való hozzáférés.
- Kamera: A „Csekkbefizetés átutalással” funkciónál azért van szükség a kamera használatára, mert le kell fotóznia a csekket, amelyet szeretne befizetni.
- Helymeghatározás: A Fiók- és ATM kereső funkció használata során van rá szükség.
- Eszközazonosító és hívási információk: Ahhoz szükséges, hogy azonnal felhívhassa a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatot.
Kik vehetik igénybe az alkalmazást?
A szolgáltatást a CIB Banknál bankszámlával és/vagy befektetési szolgáltatásra vonatkozó szerződéssel rendelkező magánszemélyek, egyéni vállalkozók és jogi személyek, valamint elszámolási számlával (bevásárlókártya számlával és/vagy hitelkártya számlával) rendelkező magánszemélyek, egyéni vállalkozók és jogi személyek vehetik igénybe, amennyiben nem együttes rendelkezői a számlának.
Szeretném használni az alkalmazást, de nem rendelkezem sem bankszámlával a CIB Banknál, sem befektetési szolgáltatásra vonatkozó szerződéssel.
A szolgáltatást csak CIB Banknál vezetett bankszámlával és/vagy befektetési szolgáltatásra vonatkozó szerződéssel rendelkező ügyfelek vehetik igénybe, ezért ha Ön nem rendelkezik a fentiekkel, kérjük, hogy az igényléshez fáradjon be bármelyik CIB bankfiókba.
Egyéni vállalkozói vagy vállalati számlámmal is használhatom a CIB Bank Mobilalkalmazást?
Igen.
Hogyan tudom használni a CIB Bank Mobilalkalmazást, ha van a CIB Banknál számlám?
A regisztrációhoz szerződésmódosítás szükséges, amelyet kétféleképpen is megtehet. Amennyiben önálló tulajdonosa a számlának, és rendelkezik CIB Internet Bankkal, azon keresztül könnyedén módosíthatja szerződését. Amennyiben nem rendelkezik CIB Internet Bankkal, vagy nem szeretné igénybe venni az internetes szerződésmódosítást, keresse fel a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy bármely CIB bankfiókot.
Mi az a „regisztrációs kód”?
A regisztrációs kód egy 16 számjegyű kód, amelyet a szerződést vagy újra regisztrációt követően SMS-ben küldünk el az Ön számára. Amennyiben CIB Internet Bankon keresztül köt szerződést, úgy az itt megjelenített QR-kód beolvasásával könnyedén elvégezheti a regisztrációt, ugyanis a regisztrációs kódot az applikáció automatikusan beolvassa.
Mennyibe kerül a regisztrációs SMS?
Minden ügyfél számára ingyenes.
A regisztrációt követően „131-es hiba” hibaüzenetet írt ki az alkalmazás. Mi a teendő?
Ez a hiba akkor lép fel, ha a regisztrációs kódot SMS-ben megkapta, de azt az applikációba való belépés előtt nem aktiválta a CIB Internet Bankon.
Miért nem engedi az alkalmazás 4 számjegyből álló PIN kód beállítását?
Biztonsági okokból a PIN kódnak legalább 5, legfeljebb 10 számjegyből kell állnia. A kód nem lehet egyforma vagy sorban egymást követő számok sorozata.
Hogyan tudom használni a biometrikus azonosítást a belépéshez?
Amennyiben az Ön készüléktípusa támogatja a biometrikus azonosítást és képernyőfeloldást, a biometrikus azonosítást az applikációba való belépéshez és a tranzakciók hitelesítéséhez is használhatja a PIN kód használata helyett. Az azonosítási mód mind a regisztrációkor, mind a későbbiekben módosítható. Az alkalmazáson belüli műveletek jóváhagyásához akkor tudja használni az biometrikus azonosítást, ha az alkalmazásba is biometrikus azonosítással jelentkezett be. Jelenleg kizárólag meghatározott Samsung és iPhone készülékek esetén lehetséges az biometrikus azonosítás, valamint fontos tudni, hogy egy készüléken csak egy felhasználó esetén aktiválható a funkció
Miért nem működik a regisztrációs kódom?
A regisztrációs kód a kiküldést követő 48 órában használható fel, egyszeri alkalommal. 48 óra elteltével új regisztrációs kód igénylése szükséges.
Mit tegyek, ha nem tudok belépni az alkalmazásba? (pl. három alkalommal elrontottam a PIN kód beírását; töröltem az alkalmazást a telefonról; töröltem a felhasználói profilomat; elfelejtettem a PIN kódomat, stb.)
A következő hibaüzenet jelenik meg a képernyőn: „Sikertelen azonosítás! Kérjük, ellenőrizze a PIN kódját. Többszöri sikertelen azonosítás esetén, kérjük, hívja a CIB24-et a +36-1 4 242 242-es telefonszámon." Ebben az esetben biztonsági okokból mindig újra kell regisztrálnia. Ilyen helyzetben a CIB Internet Bankon keresztül nem tud újraregisztrálni, hiszen az alkalmazásba beépített #withKEY token nélkül nem tud belépni. Kérjük, fáradjon be bármely CIB bankfiókba, vagy hívja a CIB24-et, ahol azonosítást követően segítséget kap
Miért jelenik meg ez a hiba az alkalmazásban: „Belső szolgálati hiba 500”? Mi a teendő?
Ebben az esetben Ön valószínűleg elírta a regisztrációs kódot, vagy Ön már rendelkezik CIB mToken-nel, és a CIB Internet Bank „Újraregisztráció" menüpontját használva próbált a mobilalkalmazásra váltani. Kérjük, hívja a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatot, hogy leellenőrizhessük a mobilalkalmazásra vonatkozó szerződésmódosítás létrejöttét, és új regisztrációs kódot kaphasson.
Egy számla társtulajdonosa is használhatja a CIB Bank Mobilalkalmazást?
Csak abban az esetben, ha a társtulajdonos önálló rendelkezési joggal rendelkezik. Amennyiben mással együttesen gyakorolja a számla feletti jogokat, az alkalmazás használatára nincs mód.
Kitörlődött a felhasználói profilom, mi a teendő?
Kérjük, hívja a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatot, vagy fáradjon be személyesen bármelyik CIB bankfiókba, ahol azonosítást követően új regisztrációs kódot kell igényelnie.
Mi az a #withKEY token?
A #withKEY token a mobilalkalmazásba épített online jelszógeneráló eszköz, amely egy egyszer felhasználható jelszót ad a CIB Internet Bank, a CIB Bank Online, az eBroker és a CIB Bank Moblilalkalmazásokba való belépéshez, valamint a tranzakciók hitelesítéséhez.
A #withKEY token tartalmaz egy QR kód olvasót is, amely a CIB Bank Online rendszerben megadott átutalási megbízások jóváhagyásához szükséges. Az átutalási megbízás megadása után a CIB Bank Online felületen megjelenik egy QR kód, amelyet a #withKEY token QR kód olvasó használatával hitelesíthet.
Lehetséges, hogy a CIB Internet Bankhoz megtartom a régi Easy-tokent, mobilTokent vagy jelszavas azonosítást úgy, hogy emellett használom a CIB Bank Mobilalkalmazást is?A régi mobil vagy fizikai token, vagy a jelszavas azonosítás megtartása a mobilalkalmazás mellett nem lehetséges. Az alkalmazás használatára való átszerződést követően kizárólag a #withKEY token által generált jelszóval tud belépni a CIB Internet Bankba.
Szükséges aktív internetkapcsolat az #withKEY token használatához?
Igen, a #withKEY token használatához szükséges az online adatkapcsolat.
Miért nem tudok belépni a #withKEY token által generált jelszóval a CIB Internet Bankba, a CIB Bank Online felületére, az eBroker rendszerbe vagy a CIB Mobilalkalmazásba?
- Ellenőrizze, hogy valóban az #withKEY token által generált jelszót és a megfelelő felhasználó azonosítót használja-e a belépésre.
- Regisztráljon újra az alkalmazásban, és a dátum/idő beállítást állítsa automatikusra.
Miért nem elérhető a betét rendelkezés,vagy a deviza átutalás a CIB Bank Mobilalkalmazásban?
A CIB Bank rövidtávú tervei közt szerepel a CIB Internet Bankban elérhető összes funkció kiterjesztése a mobilalkalmazásra is.
Az applikáció betöltése, majd a későbbiekben a funkciók elérése nagyon lassú. Mi lehet ennek az oka?
Kérjük, ellenőrizze internetkapcsolatát. Ha lehetséges, csatlakozzon Wi-Fi hálózathoz, ugyanis az applikáció nagyon lassan működik kisebb sávszélességű mobilhálózaton (32 Kbit/sec).
Hogyan tudom beállítani a kedvenc számlám/megtakarításom/kártyám?
A Beállítások/Áttekintő menüpontban. Ebben az esetben a Kezdőlap Áttekintő minialkalmazásában az Ön által kiválasztott kedvenc számla/megtakarítás/kártya jelenik meg.
Miért jó a „Kevert billentyűzet"? Ha mégsem szeretném használni, hol tudom kikapcsolni?
Az alkalmazás egy virtuális billentyűzetet jelenít meg a PIN kód biztonságosabb bevitele érdekében, ez az úgynevezett „kevert billentyűzet”. A véletlenszerű billentyűzetkiosztás a biztonságot növeli. A funkciót be- és kikapcsolhatja a Beállítások/Belépés, biztonság/Kevert billentyűzet menüpontban.
Mit szabályoz a „napi/havi limit”? Hol tudom átállítani a tranzakciós limitet?
Az alkalmazásban havi és napi tranzakciós limit került meghatározásra, amely a mobilalkalmazásban végrehajtott tranzakciók napi (max. 5 millió Ft), illetve havi (max. 50 millió Ft) volumenét szabályozza. A limitek a Beállítások/Termékek és szolgáltatások/Tranzakciós limitek menüpontban módosíthatóak. Jelenleg kizárólag a limitek csökkentése lehetséges.
Mi az a „Gyors egyenleglekérdezés”? Hol tudom ki/bekapcsolni?
A „Gyors egyenleglekérdezés” lehetővé teszi, hogy lássa számlaegyenlegét anélkül, hogy bejelentkezne a mobilalkalmazásba. Ha aktiválta a funkciót, akkor a bejelentkezés előtti képernyőn látható lesz egy színes, vízszintes csík, amelyet lehúzva megtekintheti egyenlegét. A Gyors egyenleglekérdezés a Beállítások/Gyors egyenleglekérdezés menüből érhető el, és a következő opciókat tartalmazza:
- Gyors egyenleglekérdezés kapcsológomb (a funkció ki- és bekapcsolására szolgál)
Megjelenítési lehetőségek:
- Egyenleg és színkód megjelenítése
- Csak egyenleg megjelenítése
- Csak színkód megjelenítése (Itt összegszerűen beírhatóak a Figyelmeztető és Kritikus határértékek, melyek elérése esetén a Gyors egyenleglekérdezés háttérszíne megváltozik.)