• Nincs találat

#withKEY token

2019. szeptember 14-től az Európai Unió PSD2 irányelvének* (a továbbiakban: PSD2) eleget téve megváltozik a CIB Bank által kínált jelszógeneráló eszközök használata.

CIB Bank mobilalkalmazás (#withKEY token) igénylése

Hogyan tudom használni a CIB Bank mobilalkalmazást, ha van a CIB Banknál számlám?

A regisztrációhoz szerződésmódosítás szükséges, amelyet kétféleképpen is megtehet.

  • Amennyiben önálló tulajdonosa a számlának, és rendelkezik CIB Internet Bankkal, azon keresztül könnyedén módosíthatja szerződését.
  • Amennyiben nem rendelkezik CIB Internet Bankkal, vagy nem szeretné igénybe venni az internetes szerződésmódosítást, keresse fel a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy bármely CIB bankfiókot.
     

A #withKEY token a CIB Bank Mobilalkalmazásba beépített jelszógeneráló funkció

 

Első lépésként kérjük, töltse le a CIB Bank Mobilalkalmazást az alkalmazás áruházból!

 

Amennyiben Ön már rendelkezik CIB Bank Mobilalkalmazással, az alábbiak szerint léphet be és hagyhat jóvá tranzakciókat:

Képes útmutató

Képes útmutató

Jelszógeneráló eszközök megváltozott használatával kapcsolatos útmutató képernyőképekkel

CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül

A CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül: ha arra alkalmas a készüléke, biometrikus (pl. ujjlenyomat) azonosításra is lehetősége van, egyéb esetben pedig PIN kód használata szükséges mind a belépés, mind pedig a megbízások aláírása során.

CIB Internet Bankon

A CIB Internet Bankon: a belépés ezen a csatornán is a CIB Bank Mobilalkalmazásba épített #withKEY token által generált jelszó használatával lehetséges. A megbízások aláírásához szükséges ellenőrzőkód push (felugró) üzenet formájában érkezik meg, melyet a felületen kell megadnia az erre szolgáló mezőben.

Fontos! Kérjük, hogy a CIB Bank Mobilalkalmazásba belépve ellenőrizze, hogy a push üzenetek be vannak-e kapcsolva: Beállítások – Díjmentes Értesítések – Számla és/vagy Kártya mellett „BE” feliratnak kell lennie.

A CIB Bank Online internetbankon

A belépés ezen a csatornán is az alkalmazásba épített #withKEY token által generált jelszó használatával vagy push üzenet segítségével lehetséges.

 

Átutalási megbízások és a mobilegyenleg-feltöltés aláírása:

 

  • Ha ugyanazon az eszközön használja a CIB Bank Online-t, mint amelyen a CIB Bank Mobilalkalmazás is telepítve van, a tranzakciók jóváhagyása push üzenet segítségével történik

 

  • Ha más eszközön használja a CIB Bank Online-t, mint amelyen a CIB Bank Mobilalkalmazás is telepítve van, a jóváhagyás QR kód segítségével történik, az alábbi lépésekben:

 

  1. A tranzakció részleteinek megadása után az összegző képernyő Tovább gombjára kattintva megérkezik a megerősítés oldalra.
  2. Kövesse a képernyőn szereplő utasításokat: a CIB Bank Mobilalkalmazás nyitóképernyőjén található #withKEY funkcióba lépve válassza a QR kód beolvasása menüpontot!
  3. A CIB Bank Online felületén megjelenő QR kódot olvassa be az eszköz kamerájának segítségével!
  4. Majd hagyja jóvá a tranzakciót a CIB Bank Mobilalkalmazáson ujjlenyomattal vagy a PIN-kód megadását követően!

 

Egyéb megbízások aláírása: 

 

a megbízások jóváhagyása a CIB Bank Mobilalkalmazásba épített #withKEY token által generált jelszó használatával lehetséges (ugyanúgy, mint a belépés során).
 

Ismerje meg a CIB Bank mobilalkalmazást!

Ismerje meg a CIB Bank mobilalkalmazást!

Egyszerűsítse banki ügyintézését!
PSD2 információk

PSD2 információk

Fontos változások 2019. szeptember 14-étől

Megjegyzés

*Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2015/2366 irányelve a belső piaci pénzforgalmi szolgáltatásokról és a 2002/65/EK, a 2009/110/EK és a 2013/36/EU irányelv és a 1093/2010/EU rendelet módosításáról, valamint a 2007/64/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
  • Befektetési tranzakciók és információk: munkanapokon 8:00-18:00
  • Meglévő hitel és lízing ügyintézés: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00 
  • Biztosítás kötés és információ: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00
  • Kereskedői kártyaelfogadás: 0-24 
  • Számlaügyintézés: 0-24
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
Automata kártyatiltás
9 1
Automata elektronikus csatorna tiltás
9 2
Ügyintéző kapcsolás
9 0
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4